שלום רב,
לא רשמת מה כתוב בתעודת האחריות - מטעם מי היא - היצרן, היבואן, בית העסק?
לכן אענה בכלליות:
אם אין בתעודת האחריות פרטים של היצרן או היבואן (או היבואן פשט את הרגל), אחריות חלה על בית העסק שמכר את המוצר.
במוצרים שמחירם מעל 400 ₪ שהתקלקלו ואין אפשרות לאתר את היצרן/יבואן (למשל במקרה של סגירת העסק שלו) יחולו, בדרך כלל, על בית העסק שמכר את המוצר כל החיובים שחלים על היצרן/יבואן. במקרה זה, על המוכר לתקן תוך שלושה שבועות מהיום בו הוא נקרא לבצע את התיקון או שנמסר לו המוצר לתיקון.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.
לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או 054-7649435 או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.
משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."