סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(621)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום עורכי דין

עו"ד משה פרץ
איזור: תל אביב
פקס: 036126644
טלפון: הצג טלפון

"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."

12/06/2019 18:05 דורית אהרן הזמנת מוצר און ליין
עשינו הזמנה אינטרנטית של מוצר בחברה לרהיטים.
ההזמנה היתה ע"ס 350 ש"ח.
באופן התשלום רשמנו: תשלום דרך נציג בטלפון.
בתום ההזמנה קיבלנו אישור במייל על הזמנתנו עם המחיר 350 ש"ח.
למחרת התקשר נציג לקבל מספר כרטיס אשראי אך טען שהמחיר הוא 3500 ש"ח ולא 350.
פנינו למועצה לצרכנות שדחתה את התלונה מאחר ולא נעשה תשלום און ליין.
לטענתם זה שקיבלנו אישור הזמנה במייל לא מספק אותם.
אשמח לחוות דעתכם בנושא.
האם דין אישור הזמנה במייל כדין רכישה?
תודה

שלום רב,

חסרים לי נתונים - האם שלמתם וכמה שלמתם, וכמה זמן עבר מאז ההזמנה.

בכל אופן, מבלי להתייחס לפרטי המקרה הספציפי ותשובת המועצה לצרכנות, שכן לא כל המידע מונח לפניי, ככלל, חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה - לפי המאוחר מביניהם.

אין אני יודע אם בוצע תשלום מצידכם ומה גובהו - 350 או 3500 ש"ח, אך וודאי שתנאי העסקה השתנו בין לילה ומהווים עילה נוספת בעבורכם לביטול העסקה, שכן, המדובר בטענה מצידכם שאלמלא ידעתם עובדה זאת מראש, סביר שלא הייתם מבצעים את הרכישה כלל.

אין הבדל מהותי בין הזמנה שבוצעה דרך אתר האינטרנט לבין הזמנה בטלפון - שניהם בוצעו מרחוק וחוסות תחת הסעיף בחוק שהזכרתי.

מעבר לכך, ככל שבעל העסק לא מוכן לבטל את העסקה, אף לא במחיר קיזוז של 10% דמי פיצוי/ביטול עסקה אתם רשאים להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות.

אם בעל העסק מסרב לבטל את העסקה, הצרכן רשאי להגיש תביעה לקבלת ההחזר וכן פיצוי עונשי של עד 10,000 ש"ח, בהתאם לקביעת בית המשפט.

אם העסק פועל בניגוד להוראות החוק, ניתן גם להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן במשרד הכלכלה, או לפנות לקבלת סיוע מארגון אמון הציבור.

מאחר וכבר הגשתם תלונה ונעניתם בשלילה - ייתכן שהמידע שמסרת לי או הצגת בתלונתך היה חסר.

בכל מקרה, מציע לכם להתייעץ עם עו"ד לגבי האופן בו אתם צריכים להגיש את התביעה, ואולי גם להסתייע בו כדי למלא את התביעה.

יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.

לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או 054-7649435 לעו"ד איתן אמירי מהמשרד או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

עו"ד רן שפירא
עו"ד רן שפירא

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

עו"פ גד בנט

"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

עו"ד עוז חיים

"איננו נרתעים מעבודה קשה, על מנת להשיג את התוצאות הרצויות ללקוחותינו, ומחויבים לשירות יעיל ואמינות..."

Gו"ד קובי בן סימון
עו"ד קובי בן סימון

"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."