היי,
ממה שמספרת ביצעתם הליך של הסתלקות מירושה לטובת האח הבכור. חצי דירת ההורים עבר אליו. עכשיו האמא שלכם קונה בית חדש והוא יעביר לה את החצי שקיבל מכספי המכירה של הדירה.
השאלה על מי תירשם הדירה החדשה? מהיכן יודעת שהאח הבכור לא ירשום מחצית הדירה על שמו?.
על מנת שלא יהיו תביעות עתידיות יש לערוך הסכם מתנה בין האמא והאח הבכור לאשר אותו בבית המשפט למשפחה ולקבוע בהסכם שזו מתנה שלא ניתן לבטל אותה. בכך לא יהיו תביעות עתידיות.
להמשך ייעוץ מוזמנת ליצור עמי קשר בנייד: 052-5407233
עו"ד אביב סטרול מנהל פורום משפחה.
"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"מתמחה בדיני משפחה בכלל ובהליכי גירושין בפרט. מוזמנים לשוחח עימי לקבלת האסטרטגיה המשפטית הנכונה עבורכם...".
עו"ד אמיר שי המתמחה בהליכי משמורת משותפת, בסקירה מרתקת על הקונפליקט המתעורר עקב משמורת במשפחות בהם ההורים אינם מסתדרים ביניהם.
