גליה שלום,
חבות המס במקרים אלו היא על המכור, אולם ברוב העסקאות נהוג להעביר את הנטל לכתבי הקבלן - הדבר נקרא עסקת קומבינציה "נטו".
לגבי שאלתך השניה ככל שעדיין לא נחתם חוזה, הרי מדובר במו"מ עם הקבלן ובשלב זה הייתי ממליץ לך לפנות למשרדי באופן פרטני על מנת שאבחן את העסקה.
בברכת חג פורים שמח,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים
