חסר ניסוח שאלתי לפנייתי המקורית:האם זכותה.....וכו וכו...??.היש בסיס חוקי להפרה חד צדדית של חוזה חכירה תקף על ידי רמ"י?או אולי זה שיטת מצליח?
תודה מראש
שמעון,
יש לבחון את הוראות הסעיף באופן פרטני. כמובן שללא קריאת ההסכם כולו לא אוכל להשיבך, היות ויתכן וקיים סעיף "סל" המאפשר לממ"י לעשות כן.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
בעלת משרד עורכי דין במחוז המרכז, בעלת ידע וניסיון עתיר בתחום דיני הנזיקין והביטוח, לרבות נזקי נזילות, שריפה, תאונות עבודה ותאונות דרכים
שותף מייסד במשרד גרופל-כהן, עורכי דין, משרד בוטיק בעל ניסיון רב בדיני מקרקעין, משפט מסחרי, צוואות וירושות וליטיגציה אזרחית ומסחרית.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"הניסיון המקצועי שלי יחסוך לכם מס.."
