שאלתך כללית מידי וחסרה נתונים רבים.
אענה באופן כללי, העברת דירה או חלק ממנה לא תחוב במס שבח אולם תחוייב בשליש מס הרכישה.
הדירה שבבעלותה המלאה תימכר בפטור ממס שבח, ככל שתישאר דירה יחידה (אחזקה של 33% אינה יוצרת החזקה בדירה נוספת".
לגבי שליש הדירה שתועבר אליה יש לבחון זאת על פי הזכאות של נותן המתנה בבוא העת.
סימה - בנימה אישית אבהיר כי שאלותיך בפורום פזורות ואינן לוקוחות בחשבון את כלל המצבים. אמליץ בחום לפנות לייעוץ פרטני בטרם תבצעי פעולה כלשהי.
בברכה,
אמיר שטיינהרץ, עו"ד
מנהל פורום מקרקעין.
"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."
מייסדת ושותפה בחברת עו"ד דרדיק פלם מימן ומתמחה בתחום המקרקעין, על ענפיו. בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לבתים משתפים, לרבות בייצוג בתביעות שעניינן נציגות בית משותף, בעלות, שימוש וכו' ומשמשת כמייצגת מטעם האגודה לתרבות הדיור.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"בעלים של משרד בוטיק, המתמחה בליקויי בניה, בייצוג וליווי בפרויקטים הנדסיים בתחום התשתיות..."
