שלום,
אני מציע לך לפנות לפגישה עם עו"ד להציג בפניו את כל הראיות שבידיך ולבדוק האם יש מקום להגשת תביעה. מהדברים המתוארים כאן לא ברור האם יש לך עילה לתביעה.
במידה ואת מעוניינת בייעוץ וסיוע משפטי בעניינך, את מוזמנת לפנות למשרדי.
רכשתי את המכשיר פרימיום האם השתמשתם מספר חודשיים לפי ההוראות כפי שהתבקשתם ?
לא היה שום שיפור אחרי מספר חודשים של שימוש נכון ?
עשה רושם שהם בעייתיים עם הנושא של ההחזר הכספי והבדיקה
תודה ובהצלחה .
אני מעונינת לדבר עימך ובטוחה שישנם עוד אנשים שמרגישים כמוני לפתיחת קבוצה לתביעה ייצוגית
שלום,
אינני עוסק בתביעות ייצוגיות אלא רק בתביעות קטנות.
ככל שאת מעוניינת להגיש תביעה ייצוגית אנא פני לעו"ד המתאים.
חובה להגיש תביעה ייצוגית נגד דימדיקו הם נוכלים בתחפושת וכולם צריכים לדעת את זה.
התחרטתי לאחר הפגישה וחייבו אותי בחצי מהסכום בכל זאת לא הסכימו להחזיר את כל הסכום
היי אני מכיר 4 אנשים שנפגעו מכך באם אתם מעוניינים לפתוח תביעה ייצוגית - אם פתחתם לכך קבוצה ברשתות החברתיות אנא הפנו אותי ונצרף את כולם
גם אני נכוותי מהם מה הטלפון שלך?
כשהייתי אצלם הם עשו לי (ומאמין שלכולם) נקודה קטנה בצבע אדם בקרקפת כדי שתיהיה נקודת ייחוס לבדיקה של השיער באותו מקום בפעם השניה שאבוא לשם. לא הלכתי בפעם השניה כי פשוט התייאשתי והבנתי שעבדו עלי, אבל עברו כבר שנתים והנקודה עדיין נמצאת שם, זה פשוט סוג של קעקוע שלא יורד, ואם היו אומרים לי את זה לא הייתי עובר את כל התהליך מההתחלה.. אני רוצה עכשיו לעשות גלח וזהו אבל הנקודה הזו פשוט מפריעה לי, לא מאמין איך הם לא אומרים מראש שהסימן הזה פשוט יישאר שם ולא יורד..
אפשר לתבוע על דבר כזה?
שלום,
כן, ככל שהנוטריון התרשל - את רשאית לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ואף תשלום פיצויים בגין נזקים שנגרמו לך.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
שוחחנו בטלפון.
בדרך לבטל את העסקה אינה בדרך של ביטול העסקה באמצעות כרטיס אשראי.
כדי לבטל את העסקה יש לפעול על פי התקנון של החברה.
ככל שפעלת כדין לביטול העסקה (לדוגמא כפי שקובע התקנון), אזי אינך מחוייב לשלם לחברה דבר (זו בעיה של החברה שאינה פועלת על פי הדרך שהיא קובעת לביטול).
מענה לשאלה השניה - אתה רשאי להחליט מהי הדרך המתאימה לך לשלם בעבור השירות. אינך מחויב לשלם דווקא דרך כרטיס אשראי.
שלום,
קראתי את סיפור המקרה, אך חסר מידע כדי שאוכל להשיב.
האם טרם ביצוע הבדיקה נאמר לך שעלות הבדיקה ומתן תשובה היא 100 ש"ח ?
אם כן, אזי מדובר בהטעייה ואז עסקינן בהטעייה לפי חוק הגנת הצרכן.
שלום,
גובה הפיצוי הוא בגין הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך בשל כל המתואר.
שלום,
בהתאם למתואר יש לך עילה לתביעה כנגד החברה בעניינך.
שלום,
ככל שלא קיבלתם את מה שהזמנתם (את מה שהוסכם ביניכם) אזי מדובר בהפרת הסכם ועל כן יש עילה לתביעה.
כעת יש לבחון האם יש לך את הראיות המתאימות להוכחת הטענות.
ככל שאת מעוניינת בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי בעניינך - את מוזמנת לפנות למשרדי.
שלום,
אם מדובר בזכיין (בעל מס' ח.פ. = מס' חברה) שונה מהרשת הכללית - אזי את צריכה לתבוע את הסניף.
בהליך המשפטי בוודאי שאת חייבת להוכיח שקלקול הקיבה נבע מהמזון שהזמנת - שאחרת אין לך עילה לתביעה.
שלום,
את רשאית לבטל את העסקה אם המכשיר תקול.אם המכשיר משפיע עליך בצורה כזו או אחרת אין לך זכות לביטול.
שלום,
ככל שכל הפרטים הרלוונטים לגבי המוצר (כפי שמתואר בחוק הגנת הצרכן) הגיעו לידיעתו של הקונה ו\או היו פתוחים וגלויים לעיונו וידיעתו של הקונה - אזי אין פה הטעייה צרכנית ובאם אין הטעיה צרכנית אינך מחויב לביטול העסקה.
לגבי ביטול עסקת מכר מרחוק - בהתאם לחוק הגנת הצרכן
(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה –(1) בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם; ועל כן אין רלוונטיות האם הרוכש השתמש במוצר ו\או פתח אותו.
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.