סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על עורכי דין(2,443)

שאל בפורום עורכי דין

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום עורכי דין

משה זוהר
איזור: מרכז
פקס:
טלפון: הצג טלפון

"מתמחה בליטיגציה אזרחית-מסחרית וייצוג בתביעות חוזים, נזיקין, בנקאות, חברות והוצאה לפועל...."

24/03/2013 17:49 סתו כהן ביטול מנוי חדר כושר ביטול מנוי חדר כושר
שלום ,
לפני כחודשיים(בתאריך ה27/01/13 רכשתי מנוי למכון כושר למשך 5 חודשים ואני רוצה לבטל את המנוי מה אומר החוק?
האם אני צריכה לשלם קנסות על כך? האם אני יכולה לבטל את התשלומים בכרטיס האשראי או לתבוע את מכון הכושר?.
בשיחה עם המכון כושר נאמר לי כי אני צריכה לשלם להם עבור שלושה חודשים לפני תעריף גבוהה יותר ממה ששלמתי עד עכשיו ודמי ביטול של 100 ש"ח.
אשמח על תשבותכם ,
בברכה,סתו

האם החתימו אותך בעת ההצטרפות על חוזה ? באם סוכם על רכישת מנוי לפרק זמן מסוים, הרי שביטול החוזה קודם לתום התקופה, עשוי להיות כרוך בקנס. יש לעיין בחוזה על מנת להשיב לשאלתך.

כן חתמתי על חוזה על לא כתוב על גובהה הקנס ולא כתוב על תקופה של 5 חודשי מנוי כתוב על מנוי שנתי או מנוי שאורכו שלושה חודשים השאלה אם לפי חוקי המרכונות יש איזה חוק שאפשר לבטל מנויים ?

14/03/2013 10:08 ליאת אלון האם יש לי עילה להגשת תביעה נגד נותן השרות והיבואן האם יש לי עילה להגשת תביעה נגד נותן השרות והיבואן
רכשתי מקרר ב-12/2012 והוא סופק ב-22/12/12. טכנאי מטעם החברת שנותנת את השרות הגיעה לפתוח את המקרר ב-27.12.12. מאז כבר הגיע פעמיים טכנאי לאחר תלונה שלי על הזעה במקרר והיווצרות קרח בתא ההקפאה. מביקור הטכנאי האחרון עברו כבר 3 שבועות ובביקור זה התברר שישנה גומיה קרועה בחיבור של הצינור המחובר למתקן שמייצר קרח אוטומטי. הטכנאי ניתק את יצרן קוביות הקרח האוטומטי ואמר שיזמין את החלק. מאז אנו פונים ללא הפסקה לחברת השרות כדי לשאול מתי יגיע הטכנאי לתיקון ולא מקבלים מענה מעבר לכך שגם השיחות מתנהלות מול נציגות חצופות. כאשר ביקשתי שיספקו לי תיעוד (תאריכים ושםנציג )עימם שוחחנו בכל הפניות לחברה נענינו בשלילה ובחוצפה. האם אין פרק זמן מקסימלי בו החברה חייבת לתקן את התקלה? יש לי מקרר ששילמתי עליו 7300 ש"ח ואני לא נהנית כלל מהמוצר אותו רכשתי. האם יש לי עילה לביטול העסקה או לדרישה שיספקו את אותו מוצר שרכשתי אבל חדש? אני מרגישה חוסר אונים מול מסכת היסורים שאנו עוברים מול אותה חברה שרלטנית. לפני כחצי שעה פניתי אליהם שוב וביקשתי לדעת מה קורה אך הם לא מוכנים או לא יודעים לומר לי מתי החלק יגיע אליהם ומתי בכלל הם יגיעו אלי לתיקון. האם כל ההתנהלות שלנם תקינה?

אני מניח שהמוצר עדיין באחריות וברשותך חוזה שירות תיקונים. עליך לאפשר להם לתקן את המוצר בפרק הזמן הנקוב בחוזה. באם לא יעמדו במוסכם, בוודאי שבאפשרותך לפעול לביטול העסקה. החברה המספקת אינה יכולה שלא להגדיר את משך הזמן הדרוש לביצוע התיקון. בהצלחה.

15/02/2013 17:35 ניסים איזה עורך דין אני צריך לבחור? איזה עורך דין אני צריך לבחור?
שלום,
רציתי לדעת אם פרסמו עלי באינטרנט משהו שהוא לא נכון והא פוגע בשמי הטוב
לאיזה עורך דין אני צריך לפנות??

אוכל לנסות לסייע לך, באם תפרט ביתר דיוק את הנושא.

בברכה,
עו"ד רפאל אלמוג

עורכי דין מובילים בפורום עורכי דין

ריקי אופק אבן צור
עו"ד ריקי אופק אבן צור

משרד עורכת הדין ריקי אופק מציע שירותי משרד בתחומים של -פשיטות רגל ייצוג חייבים,פירוקי חברות,דיני משפחה ודיני עיזבונות.

עו"ד רן שפירא
עו"ד רן שפירא

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד סיון שטינברג פליישר
עו"ד סיון שטינברג- פליישר

"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."