משה שלום,
עולה משאלתך כי רכשת חבילה לשיחות בחו"ל מחברת סלולר, ולטענתך חברת הסלולר גבו סכום עודף.
להלן תשובתי:
אם חברת הסלולר טוענת שענית לשיחות, אתה רשאי לבקש מהם תיעוד לכך, ולפיכך תקבע צעדיך. מכל מקום, בתביעה משפטית הן התובע והן הנתבע מביאים עמהם ראיות המגבות ותומכות בטענותיהם, בדרך כלל הראיות סותרות.
יחד עם זה יש לבדוק היטב את התנאים של החבילה אשר רכשת.
לתשומת ליבך, ישנן הוראות בחוק הגנת הצרכן אשר קובעות שניתן להשית על העוסק (בענייננו חברת הסלולר) פיצויים לדוגמא עד 10,000 ₪ אם העוסק לא השיב את הסכום העודף המגיע ללקוח. יש חריגים לכך וצריך לבדוק אם בנסיבות העניין חלות ההוראות הנ"ל, כמו כן, טרם פניה לבית המשפט, יש לפנות לחברת הסלולר ולדרוש את הסכום העודף.
בהתייחס לערכאה המתאימה, הנך רשאי להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות או לחלופין, להגיש את התביעה בבית משפט השלום בהליך שנקרא "דיון מהיר" כאשר בהליך כזה אתה יכול להיות מיוצג על ידי עורך דין.
בברכה,
משה זוהר, עו"ד
חשוב להדגיש כי התשובה הנ"ל איננה מהווה ייעוץ משפטי ו/או לתחליף לייעוץ ושירות משפטי, הרי התשובה היא כללית לשאלה כללית.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
