בנימין שלום רב,
הכלל הוא כי הסכמים יש לכבד.
במידה והחנות לא הפרה את ההסכם עמך איני רואה כל עילה מדוע תוכל לבטל את ההסכם.
במידה ואין המדובר במוצר מדף, כך נראה המצב, הרי שאין לך כל זכאות על פי חוק לבטל את ההסכם עליו חתמת, ללא כל סיבה המקנה לך לעשות כן.
אין ביכולתי לייעץ בידך לגבי סעיף כלשהו בהזמנה, שכן לא ראיתי את ההזמנה עליה חתמת.
בהנחה שיש סעיף על פיצוי מוסכם והנך מעוניין לשאת בו, נתון לשיקול דעתך.
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
