שלום מרינה, ראשית בדקי שרשום בטופס ההזמנה ״ימים״ ולא ״ימי עסקים״ מפני שזה יכול לשנות את כל התמונה.
ככל שאכן חלף זמן כה רב והשירות שלהם לא מספק לכם פתרונות אמיתיים, תוכלי לרשום להם מכתב דרישה והתראה לפני תביעה וככל שגם זה לא יסייע, להגיש תביעה כספית לבית המשפט לתביעות קטנות ועוד פעולות כגון תלונות לארגונים שאמונים על נושא הצרכנות וכו..
בהצלחה
עו״ד דרור הראל
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
