שלום גיל, בכפוף לכך שאתה אכן זכאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק, מועד הזכאות לביטול העסקה מתחיל החל מיום ההתקנה בפועל ונספר החל מהיום למחרת. בהצלחה.
בהמשך לתשובתך, לפי הבנתי אני יכול לבטל את העיסקה בתוך 14 יום בגין "חרטה", האם זה נכון?
התנאים לביטול עסקה תלויים במהות המוצר או השירות שנרכש ואופן הרכישה.
התנאים משתנים בהתאם לממכר וישנן הנחיות מסודרות בחוק.
אתה יכול לנסות ולראות מה טוענת החברה ובנוסף לקרוא על כך ברשת. איני מכיר את כל מאפייני העסקה שביצעת.
רשום בגוגל: ביטול עסקה צרכנית.
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
