שלום מרינה, ראשית בדקי שרשום בטופס ההזמנה ״ימים״ ולא ״ימי עסקים״ מפני שזה יכול לשנות את כל התמונה.
ככל שאכן חלף זמן כה רב והשירות שלהם לא מספק לכם פתרונות אמיתיים, תוכלי לרשום להם מכתב דרישה והתראה לפני תביעה וככל שגם זה לא יסייע, להגיש תביעה כספית לבית המשפט לתביעות קטנות ועוד פעולות כגון תלונות לארגונים שאמונים על נושא הצרכנות וכו..
בהצלחה
עו״ד דרור הראל
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
