שלום רב,
הודעה לגבי עדכון בתנאי העסקתך מהווה נספח להסכם העבודה בין הצדדים, שמחייב את המעסיק, אלא אם כן תקבל בעתיד הודעה אחרת בעניין. ככל שהבונוס הופסק ללא הנמקה, צריך להפנות את השאלה למעסיק. בונוס הינו פריבילגיה שהמעסיק לא חייב לתתה. כמו שנתן יכול לקחת. ושוב, אלא אם כן, היה הסכם אחר לפני תחילת העסקתך. מאידך, הפסקת במתן הבונוס ללא הודעה מוקדמת, יכולה להיחשב בנסיבות מסויימות הרעה בתנאי העסקה, אך כאמור, במקרה שלך, על פניו, הזכות שמורה למעסיק.
יוער בזאת שכנראה פספסת נקודה חשובה, כתוב במכתב:
"עפ"י המלצת מנהלך הישיר"
מאחר והבונוס הוא חודשי, ומותנה בהמלצת המעסיק הישיר, הוא אינו חייב כל חודש לתת לך אותו!!!
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
