מאמר להדפסה

נער מבני ברק חשוד כי תקף מינית ילדים קטנים

נער בן 13 נעצר לאחר שבבני ברק נמצאה ילדה בת 5 אותה כנראה תקף. בחקירה עלה החשד כי תקף מינית לפחות שלושה ילדים נוספים

הדיווחים על עבירות מין בישראל לא פוסקים, ומתברר שבימינו גם בני נוער עשויים להזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי. כפי שפורסם באתר ynet מוקדם יותר היום, לפני שבוע וחצי נעצר נער בן 13 מבני ברק בחשד שביצע עבירות מין בארבעה ילדים בגילאים שנתיים עד שבע.

תחילת הפרשה בשבוע שעבר, אז דיירי בניין בבני ברק מצאו ילדה בת חמש בוכה מאחורי הבניין. כאשר דובבו הדיירים את הילדה וניסו להבין ממנה מה קרה לה, היא סיפרה להם שילד נגע בגופה וביצע בה מעשים בעלי אופי מיני. הדיירים דיווחו על המקרה למשטרה, שמייד שלחה ניידות של השיטור העירוני למקום. השוטרים שהגיעו התחילו לסרוק את האזור, ולאחר מספר דקות איתרו נער בן 13, בו חשדו שביצע את המעשים. הם לקחו את הנער לחקירה במחלק הנוער של המשטרה במרחב דן.

החשוד בחר בילדים באקראי ברחוב והציע להם מתנות כדי שיבואו אתו

בגלל אופי החקירה השתתפו בה גם חוקרי ילדים וגורמי רווחה, ונמצא כי הנער ביצע לכאורה עוד שלוש תקיפות מיניות בילדים, בהם בחר באקראי ברחוב. אחת העדויות המזעזעות שנאספו סיפרה על בת שנתיים ממנה הסיר הנער את החיתול כדי לתקוף אותה מינית; ועדויות אחרות העלו כי הוא הציע לילדים אחרים מתנות שונות בתמורה לכך שילכו אתו למקומות נסתרים כמו אתרי בנייה. עוד התברר כי החשוד נהג לחפש את הקורבנות שלו בקפידה, כפי שעושים פדופילים, לדברי גורם הבקי בחקירה. התופעה מוסברת בכך שבעיר בני ברק מסתובבים ילדים קטנים רבים ללא השגחה, בעקבות כך שהאב לומד בישיבה והאם עובדת או מטפלת בשאר האחים.

לעת עתה ידוע על ארבע תקיפות סך הכל בהן חשוד הנער ובהמשך השבוע המשטרה צפויה להגיש נגדו כתב אישום. עקב היותו קטין, לא ניתן לעצרו עד תום ההליכים, ולכן המשטרה ביקשה לשחררו למעצר בית מחוץ לעיר בני ברק.