מאמר להדפסה

אישום: שופט כדורעף ניסה לרצוח את חברו והרג חיות כדי להתאמן על הרצח

ברק נגר, שופט כדורעף, מואשם כי ניסה לרצוח את חברו העוסק גם הוא כשופט כדורעף, ופצע אותו בינוני. לפי כתב האישום, נגר שחט כלב וחתול כדי להתאמן על הרצח

כתב אישום פלילי חמור הוגש השבוע נגד ברק נגר, שופט כדורעף, בגין ניסיון לרצוח את חברו, שופט כדורעף גם הוא ובנו של בכיר במשטרה. וואלה מדווח כי נגר תקף את חברו, משום שזכה בתפקיד שיפוט בתחרות כדורעף בינלאומית עליו השניים התמודדו. נגר, לפי כתב האישום, תכנן להרוג את חברו באמצעות חבל תלייה המותקן בדירה בה השניים התגוררו, ולאחר מכן לבתר את הגופה. הוא רכש תרופות מסוג ״נוקטרינו״ (סם שינה) ו״קלונקס״ (כדור נגד חרדה), הצטייד בחבל, רכש שתי סכינים יפניות, סרט הדבקה ושקיות אשפה.

על פי החשד, נגר ניסה להתאמן על רציחת חברו באמצעות אימון על בעלי חיים: הוא דקר בסכין מטבח את החתול של חברו, הניח אותו בשקית אשפה והשליך אותו לתוך פח. למחרת הוא איתר אדם המעוניין למסור כלבה לאימוץ, לקח ממנו גורת כלבים, קשר את הכלבה בסרט הדבקה, דקר אותה עם סכין יפנית והשליך אותה באזור רידינג בקרבת נחל הירקון.

יום לאחר ששחט את הכלב והחתול, הזמין נגר את חברו לדירה כדי לצאת לבלות איתו. הוא ערבב 29 כדורים במשקה האלכוהול והגיש את הכוס לחבר, שהרגיש מתושש ונשכב במיטתו. נגר פרס על רצפת הדירה שקיות אשפה, הפשיט את חברו, קשר בעזרת חבל את רגליו, התיישב על בטנו של החבר ואחז בסכין יפנית.

בשלב זה, התעורר החבר משנתו ושאל לפשר מעשיו של נגר. בתגובה, השליך נגר את הסכין וניסה לנשק את חברו שסירב. החבר נרדם בשנית, ולפי כתב האישום, נגר דקר אותו מספר פעמים בצווארו וחנק אותו. כתוצאה מהחניקה, החבר התעורר ונאבק על חייו. במהלך המאבק חבט החבר בנגר בראשו ברצפה והלם באגרופיו. החבר הצליח להימלט כשהוא עירום ומדמם. 

נגר מואשם שניסה להעלים ראיות כשניגב את כתמי הדם מהרצפה, שטף את ידיו, והשליך לים ולביוב את חפציו של חברו- מפתחות הרכב, טלפון נייד והארנק.