מאמר להדפסה

תביעה: אישה המתינה שעות בחדר מיון ונפטרה לאחר יומיים

אישה בשנות החמישים לחייה הגיעה למיון בשערי צדק כשהיא סובלת מסחרחורות, הקאות וכאבים. לאחר שעתיים היא אבדה סימני חיים ובוצעה בה החייאה, אך יומיים לאחר מכן היא נפטרה. כעת המשפחה תובעת את בית החולים בגין רשלנות

תביעה הוגשה נגד בית חולים שערי צדק בגין רשלנות רפואית. mynet מדווח כי לפני שנתיים וחצי הגיעה למיון בבית החולים אישה בשנות החמישים לחייה, אשר סבלה מכאבים, סחרחורות והקאות. האישה, שהיה לה רקע של מחלות, פונתה באמבולנס שם בוצע בה עירוי נוזלים ונמצא כי מדדיה אינם תקינים. שעתיים לאחר ששהתה בבית החולים הגיע רופא לבדוק אותה ומצא כי היא ללא סימני חיים.
הרופא ביצע בה החייאה והצליח להחזיר לחיים, אך היא נותרה מורדמת ומונשמת ונכנסה לטיפול נמרץ. נמצא כי היא סובלת מאי ספיקת כליות וראות ויומיים לאחר מכן היא נפטרה. 

כעת משפחתה של האישה החליטה להגיש תביעה נגד בית החולים על ידי עורך דין יוסי טולדנו. בכתב התביעה מצוין כי האישה המתינה שעתיים בחדר מיון ללא שקבלה כל טיפול, וכן שבוצעו שורה של מחדלים רפואיים כמו חוסר תיעוד של בדיקות הרופאים, מועדי ההחייאה וכן שהרשומות הרפואיות בוצעו ברשלנות. המשפחה טוענת כי הטיפול הלקוי שקבלה האישה הוא זה שהביא למותה, ומתארת נזק שנאמד על מעל ל-2.5 מיליון שקלים. 

בית החולים דוחה את כתב התביעה וטוען כי לא בוצע ניתוח שלאחר המוות באישה ולכן לא ניתן לדעת מה הייתה הסיבה להתמוטטותה בחדר המיון. עוד טוען בית החולים כי גם אם הייתה האישה מטופלת בצורה שונה לא ניתן היה למנוע את מותה.