מאמר להדפסה

אלנבי 40: המתלוננת מגישה תביעה אזרחית נגד המועדון

פרשת ״אלנבי 40״ נסגרה ללא הגשת כתבי אישום פליליים, אך המתלוננת שתועדה מקיימת יחסי מין עם גברים על הבר, הגישה תביעה אזרחית נגד בעלי המועדון בטענה לניצול מיני

פרשת ״אלנבי 40״ שהסעירה את המדינה לפני מספר חודשים, חוזרת שוב לכותרות. תיק החקירה אמנם נסגר לפני כמה חודשים ולא הוגש כתב אישום פלילי נגד איש מהמעורבים בפרשה, אך חייה של א׳ לא שבו מאז למסלולם. לאחר שתועדה בסרטונים מתעטרלת במועדון ומקיימת יחסי מין על הבר באחת המסיבות, החליטה להגיש תביעה אזרחית נגד בעלי המועדון. 

נענע 10 מדווח כי א׳, שהגישה את התביעה באמצעות עורך דינה מוטי ארד, טוענת כי בעל המועדון אהב כשרקדה, ונהג לתת לה משקאות בחינם במשך 3 שנים. היא זועמת על כך שבעל המועדון והברמנים אפשרו לה להתערטל על הבר ולקיים יחסי מין עם גברים בזה אחר זה מול כל הנוכחים במקום, וטוענת כי היא לא הייתה במצב כשיר מבחינה נפשית, שכלית ומנטלית. 

בעלי המועדון, עומר אפרת, טוען מנגד כי א׳ עשתה את מה שעשתה מרצונה החופשי. לטענת עורך דינו של אפרת, ליאור אפשטיין, א׳ מזגזגת בין גרסאות וכי התלונות שלה מופרכות. 

פרקליטות המשטרה, שקבלה לידיה את הסרטונים, החליטה לסגור את הפרשה לאחר שטענה כי לא ניתן לקבוע האם המתלוננת הייתה שיכורה באופן שבו לא הייתה יכולה להתנגד לקיום יחסי המין. בנוסף, לדברי המשטרה, לא נמצאה עדות לכך שהמתלוננת קבלה תמורה בגין קיום יחסי המין עם החוגגים ולבסוף נסגר התיק בשל חוסר בראיות מספקות.