מאמר להדפסה

גבר רצח את דודתו והחביא את הגופה במקרר

לפני 3 שנים מוסטפא מחאג'נה רצח את דודתו בדקירות ובמכות גרזן והחביא את גופתה במקרר. כעת בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליו מאסר עולם

בית המשפט המחוזי בחיפה, גזר אמש (יום א׳) מאסר עולם על מוסטפא מחאג׳נה (בן 40 מאום אל פאחם) לאחר שהואשם ברצחיתה של דודתו, פאטמה חסונה מחאג׳נה (בת 57) בדקירות סכין ובמכות גרזן והחבאת גופתה במקרר. 
ynet מדווח כי לפני 3 שנים התעורר סכסוך בין הדודה לבין אמו של מוסטפא, והדודה דרשה מאחותה לעזוב את הבית בו השתיים התגוררו. ב-15 ביוני עזבו את השתיים את דירתן ונסעו לירושלים, ובזמן הזה, פרץ מוסטפא לביתן ופתח את הבריח בדלת המחברת בין שתי הדירות. הוא עזב את המקום וחזר שוב בצהריים שם ארב לדודתו כשהוא חמוש בסכין ובגרזן. 
כשחזרה דודתו לביתה, מוסטפא היכה אותה באמצעות גרזן כמה פעמים בראשה ולאחר מכן דקר אותה 13 פעמים בגבה. לאחר מכן עטף את הגופה בניילון, הכניס אותה למקרר, והתקשר למשטרה על מנת להסגיר את עצמו. 

עורך דינו של מוסטפא, עורך דין פלילי ויסאם ערף, טען כי מוסטפא ביצע את הרצח בהתקף פסיכוטי, אך השופטת קבעה כי לא נמצאה בעיה נפשית חמורה אצל הנאשם, וגזרה על מוסטפא מאסר עולם.
למוסטפא עבר פלילי והוא ישב בעבר במאסר. בני המשפחה טענו בעת המעצר, כי המנוחה התלוננה במשטרה על איומים שקבלה מצד בני משפחתו של מוסטפא, אך במשפטה הכחישו כי קבלו תלונות שכאלה.