מאמר להדפסה

תביעה: תאונת הדרכים פגעה בתפקוד המיני

נפגע תאונת דרכים הגיש תביעה נגד חברת הביטוח ״כלל״,כדי לקבל פיצויים על הנזקים שנגרמו לו בעקבות התאונה, כמו בעיות בתפקוד המיני

גבר בן 45 הגיש תביעת פיצויים נגד חברת הביטוח שלו ״כלל״, בטענה כי בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב לפני חמש שנים, נגמרו לו בין השאר בעיות בתפקוד המיני. ynet מדווח כי התובע, שפונה לאחר תאונת הדרכים לבית החולים ״גליל מערבי״ שבנהריה, התלונן על כאבי גב וצוואר והחל בטיפולי פיזותרפיה. בשנת 2012 הוא הגיש תביעת פיצויים על סך 240 אלף שקלים נגד חברת הביטוח בטענה כי נאמר לו שאינו יכול לחזור לעבודתו כאלונקאי בבית חולים, בשל פגיעתו המקשה על הרמת משאות. בנוסף, הוא טען כי התאונה גרמה לו לפגיעה במערכת השתן, דבר שפגם בתפקודו המיני, וכן כי הוא סובל מדכאונות ונזקק לסיוע של משפחתו. התובע ביקש לקבוע את נכותו התפקודית בשיעור של 75%.

 חברת ״כלל״ גרסה כי מצבו של הנפגע אינו חמור כפי שהוא טוען, וכי מלבד מגבלה בגב התחתון, שאר הבעיות אינן מונעות מהתובע הפסקת עבודה. השופטת איילת הון טל קבעה כי הבעיות הפיזיות של התובע מונעות ממנו לעסוק כאלונקאי, אך בעיותיו הפסיכיאטריות והבעיות בתפקוד המיני לא מונעות ממנו לעבוד. יחד עם זאת, השופטת התרשמה כי התאונה גרמה לסבל וכאב עבור התובע. השופטת החליטה לקבוע לתובע נכות בשיעור של 20% ודרשה מחברת הביטוח ״כלל״ לפצות את התובע בסכום של 534,200 שקלים בגין סבל וכאב, הפסדי שכר, הוצאות רפואיות ועזרת צד ג׳. כמו כן, חויבה חברת הביטוח לשלם את שכר הטרחה של עורך דינו של התובע בשיעור של 13% מגובה הפיצוי שקיבל התובע וכן לשלם את הוצאות המשפט.