מאמר להדפסה

אחיו של עומרי מ״האח הגדול״ הגיש תביעה בגין לשון הרע

רועי בן נתן, אחיו של עומרי המתמודד בתכנית הריאליטי ״האח הגדול״, הגיש תביעה בגין לשון הרע והוצאת דיבה נגד העיתונאית הדס שטייף, שטענה כי רועי ועמרי ביצעו אונס

עומרי בן נתן, המשתתף בתכנית הריאליטי ״האח הגדול״, עדיין סגור בווילה שבנווה אילן ולא מודע לכך שמחוץ לבית מתרחשת פרשה סביבו בימים האחרונים. הסערה החלה בעקבות שיחה של  עומרי עם שאר דיירי הבית ששודרה בערוץ 26 בשידור חי. במהלך השיחה, סיפר עומרי כיצד בגיל 17 הוא ורועי, אחיו התאום הזהה, התחלפו בעת קיום יחסי מין עם בחורה אותה פגשו באילת, זאת מבלי ידיעתה. 

לאחר השיחה, פרסמה עיתונאית גלי צה״ל, הדס שטייף, פוסט זועם בפייסבוק וטענה כי עומרי ורועי בצעו מעשה אונס, וכי מדובר במרמה והונאה של צעירה תמימה שחשבה כי היא מקיימת יחסי מין עם אדם מסוים ולמעשה קיימה יחסי מין עם אחיו. 

וואלה סלבס מדווח כי בעקבות התבטאויותיה של שטייף, החליט רועי בן נתן לשכור את שירותיו של משרד עורכי הדין בן קרפל, על מנת להגיש תביעה נגד שטייף בגין לשון הרע והוצאת דיבה. רועי טוען כי שטייף גרמה לו ולאחיו לנזק, פגעה בשמם הטוב ובצעה בהם רצח אופי. הוא הוסיף כי אלפי האוהדים שלו ושל עמרי בפייסבוק ישפטו אותה על המעשה, אך את הפיצויים שהיא תשלם למשפחתו יקבע בית המשפט. 

nrg מדווח כי לטענת שטייף, היא קבלה טלפון מאמם של עומרי ורועי, בו היא האשימה אותה כי היא פועלת למען פליט ״האח הגדול״ שי חי, איימה עליה בתביעת דיבה וקיללה את שטייף. 
מנגד, רועי בן נתן טען בתכנית הרדיו של איריס קול כי אחיו סיפר את הסיפור בלהט הדברים ושהדברים נעשו כאשר השניים היו בגילאי 15-16, ללא אקט מיני וללא פגיעה בכבוד האדם.