מאמר להדפסה

3 שנות מאסר לעורך דין שהתחזה לפסיכולוגית ולמטופל וביצע מעשים מגונים בצעירות

עו"ד אילן אשד קיבל שלוש שנות מאסר בגין מעשים מגונים שביצע בצעירות בעת שהתחזה למטופל הסובל מפוסט-טראומה

 לעתים היצירתיות שנתקלים בה בתחום המשפט הפלילי יכולה להפתיע – לרעה, כמובן. עו"ד אילן אשד ביצע עבירות מין בצעירות בצורה יוצאת דופן – ראשית, הוא התחזה לפסיכולוגית והציע לצעירות שחיפשו עבודה לטפל באדם הסובל מפוסט טראומה. ואז הוא התחזה למטופל עצמו, ובמהלך הטיפולים שלהן בו ביצע בהן את זממו. וואלה! מדווח שבחמישי האחרון (31/3) גזר בית משפט השלום בתל אביב על אשד שלוש שנות מאסר בגין ניסיון למעשה מגונה במרמה, מעשה מגונה והתחזות לפסיכולוג.

אשד פעל לפי השיטה הבאה: הוא היה מתקשר לנשים שהציעו באינטרנט שיעורים פרטיים או טיפולים אלטרנטיביים ומציג את עצמו כפסיכולוגית בשם נעמה. אז הוא היה מציע להן לטפל במטופל פוסט-טראומטי בשם ליאור, אשר חווה התעללות מינית בילדותו. אופן הטיפול, על פי אשד, כלל שיחזור של חלק מהמעשים המיניים שנעשו בליאור בילדותו כדי שייכנס למעין טראנס.

רוב הצעירות סירבו; שתיים נענו וביצוע את ה"טיפול"

כצפוי, חלק מהמתלוננות ששוחחו עם אשד בטלפון כלל לא הסכימו להיפגש עמו; ואילו חלק נפגשו עימו אך לא הסכימו לבצע את "הטיפול". שתי מתלוננות נפגשו עם "ליאור" ואכן ביצעו את המעשים המבוקשים.

בדיון ביום חמישי אשד הורשע בתיק נוסף, שהתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בגין מעשים דומים: מעשי סדום שביצע שבעת שהתחזה לפסיכולוגית ולפסיכיאטרית והציע לנשים לטפל באדם שסובל מאוטיזם, אותו הוא גילם. בתיק זה טרם ניתן גזר הדין.