מאמר להדפסה

כתב אישום הוגש נגד הדורס של אלוף ישראל בשיט מפרשיות לייזר

כתב אישום הוגש היום נגד ניר גפורוב מחיפה, אשר חשוד כי דרס את מאור בן הרוש, אלוף ישראל בשיט מפרשיות לייזר, בכוונה תחילה

כאילו אין מספיק תאונות דרכים בישראל, המקרה הבא עוסק בתאונת דרכים מכוונת, מהסוג שמצריך התערבות של עו"ד תאונות דרכים. Ynet מדווח כי עו"ד ענאן ג'אנם מפרקליטות מחוז חיפה הגיש הבוקר (ה') כתב אישום נגד ניר גפורוב בן ה-20, תושב חיפה, בגין דריסה מכוונת של מאור בן הרוש, אלוף ישראל בשיט מפרשיות לייזר, וחברו. גפורוב דרס את השניים כשרכבו על אופניים, לאחר שאחד מהם היה מעורב בקטטה עם אחיו הצעיר. מאור בן הרוש בן ה-16.5 התעתד להשתתף באולימפיאדת 2020 בטוקיו, אך שתי רגליו רוסקו בתאונה. כעת ממתין לו שיקום ממושך ולא ברור אם יוכל להשתתף בתחרות.

בכתב האישום נטען כי בן הרוש וחברו שהו יחד עם אחיו של גפורוב, בן 16, במסיבה. במהלך המסיבה החל ויכוח קולני שכלל דחיפות הדדיות. אחיו של גפורוב התקשר אליו ואמר לו שהוכה, וששניים מהנערים שהיו מעורבים באירוע עזבו אותו על אופניים חשמליים. לאחר שהגיע למקום למקום ברכבו, אחיו של גפורוב הראה לו את השניים, וגפורוב החל לעקוב אחריהם בנסיעה. בשלב מסוים, כאשר השניים הגיעו למעגל תנועה, סטה גפורוב מנתיבו ונסע לכיוונם תוך שהוא מאיץ את רכבו, במטרה לגרום להם למום או לנכות, כפי שנאמר בכתב האישום. הוא אכן פגע בהם ובאופניים, ועל אף שידע שהם נחבלו, לא עצר לידם ולא הגיש להם עזרה, אלא עזב את המקום במהירות. השניים נלקחו לבית החולים על ידי הוריהם.

גפורוב: התאונה אירעה בגלל פנצ'ר בגלגל

מספר שעות לאחר האירוע, גפורוב הסגיר את עצמו והוא עדיין עצור. באמצעות פרקליטו, עו"ד ירון שומרון, הוא טוען שהתאונה אירע בעקבות פנצ'ר בגלגל. אולם, בתגובה לכך אמר התובע כי יש בידיו עדויות לכך שהפנצ'ר אירע לאחר שגפורוב פגע ברוכבי האופניים. אודי בן הרוש, אביו של מאור, הביע היום תקווה שבית המשפט ימצה את הדין עם הדורס וישלח אותו למאסר.