מאמר להדפסה

תביעה נגד שוטר: ״איבד לי את שעון הברייטליינג״

תושב חולון הגיש תביעה נגד שוטר תחנת לב תל אביב, בטענה כי הוא איבד את שעון הברייטלינג שלו בשווי של כ-57 אלף שקלים ביחד עם חפצים יקרי ערך אחרים

סליחה, מה השעה? עד לאחרונה, תושב חולון יכול היה להשיב על השאלה הזאת כשהוא מציץ בשעון הברייטליינג שלו, אלא שלטענתו, בעקבות התנהגות רשלנית של שוטר, הלך לאיבוד השעון, בשווי של כ-57 אלף שקלים, ביחד עם חפצים יקרים אחרים. ynet מדווח כי בעל השעון נעצר ברחוב דיזינגוף בתל אביב על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב. נהוג שאדם המובל למעצר מפקיד בידי המשטרה את חפציו בתוך שקית, ואכן העצור הכניס לתוך השקית את שעון הברייטלינג שלו, שרשרת זהב בעלת ערך סנטימנטלי רב עבורו, טלפון נייד וחפצים נוספים. לטענת האיש, על אף שהביא לתשומת לב השוטרים כי בשקית ישנם חפצים יקרי ערך, הוא נוכח לגלות כי השקית אבדה ולאחר שהשתחרר מהמעצר המשטרה לא הצליחה להשיב לו את חפציו. 

האיש החליט להגיש תביעה באמצעות עורך דין דיני נזיקין, נתנאל בירן, נגד המשטרה בסך 85 אלף שקלים. בכתב התביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, נכתב כי התנהגות המשטרה הינה רשלנית על פי פקודת הנזיקין וכי השוטר פעל שלא כדין כאשר לא החזיר לתובע את חפציו. עוד נטען, כי התובע ניסה לאתר בחזרה את השקית עם החפצים אך כל נסיוניותו עלו בתוהו.