מאמר להדפסה

בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד באונס הנערה מרחובות

מעצרו של החשוד באונס הנערה ברחובות, שאותר ונתפס רק אתמול (רביעי), הוארך היום בחמישה ימים. עורך דינו טוען שהחשוד לא קיים יחסי מין עם הנערה

מגיפת התקיפות המיניות ממשיכה להשתולל ברחובות, והמשטרה ובתי המשפט מגיבים בהתאם. היום (ה') מדווח ynet בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של הגבר החשוד באונס נערה ברחובות לאחר שבילתה במועדון.

תחילת הפרשה בשבת האחרונה, ה-6 בפברואר, לפנות בוקר. שתי נערות בנות 17 בילו במועדון האוניברסיטה ברחובות, ובשלב מסוים אחת מהן לא חשה בטוב ויצאה מהמועדון. הנערה ביקשה מהמאבטח להזמין לה מונית. המאבטח הציע לה להמתין במכוניתו בינתיים, ואז, על פי החשד, נכנסו הוא וחברו לרכב. המאבטח ישב בקדמת המכונית וחברו ישב במושב האחורי ליד הנערה, ואנס אותה במהלך הנסיעה, בעוד המאבטח מסייע לו בכך.

לאחר המקרה הגיעו הנערה וחברתה לתחנת המשטרה ברחובות, שם התלוננו שהנערה נאנסה על ידי שני גברים, אחרי שחשה ברע בגלל ששתתה כמות מופרזת של אלכוהול. בעקבות כך עצרה המשטרה את המאבטח, שמתגורר בלוד, כבר בשבת, ואתמול (ד') נעצר החשוד באונס, תושב לוד גם הוא, לאחר שהמשטרה איתרה אותו באמצעות איכון טלפוני. בנוסף, על אף שהאונס לכאורה בוצע מחוץ למועדון, נערך שימוע לבעל המועדון בחשד למכירת אלכוהול לקטינות והוא קיבל אזהרה.

עורך הדין של החשוד באונס: מרשי לא קיים עם המתלוננת יחסי מין

המאבטח מכחיש כל קשר לאירוע, וכן טוען שאינו מכיר את החשוד באונס. רפאל רפאלוב, עו"ד המתמחה במקרי אונס,  שמייצג את החשוד באונס, אמר כי החשדות המיוחסים למרשו תלושים מהמציאות, ושהנ"ל לא קיים יחסי מין עם הנערה. בנוסף אמר כי כל המעורבים באירוע שתו אלכוהול, ושלא נמצאו סימנים המעידים על אלימות או על יחסי מין עם מרשו. לבסוף סיכם כי לדעתו מרשו ישוחרר בדיון הקרוב והתיק נגדו ייסגר.