סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על רשלנות רפואית(182)

שאל בפורום רשלנות רפואית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום רשלנות רפואית

עו"ד רן שפירא
איזור: תל אביב
פקס: 036916635
טלפון: הצג טלפון

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

30/07/2020 13:52 יוסי עוגמת נפש מחוסר קבלת טיפול רפואי
שלום, יש לי אסימטריה בעצמות הפנים: זיגומה מימין שקועה, לסת עליונה שקועה בשני הצדדים, וסטייה לסת תחתונה וסנתר. בעקבות זאת יש לי מראה לא אסטטי הבולט במיוחד באיזור העיניים וגורם לראייה כפולה. שנים אני מנסה לגלות ולהבין מה יש לי אך הרופאים לא אבחנו נכון או יותר נכון לא רצו לגלות לי. מכיוון שהבעייה מתבטאת גם בארובות העיניים וגם בלסתות, הלכתי לבדיקות בשני התחומים. קודם הלכתי לאוקולופלסטיקאים , שניסו לקצר גובה עפעף שלא צלח מכיוון שהאבחון לא נכון וזה ניתוח רשלני, צריך לטפל בעצמות הפנים. למרות שטענתי יכול להיות שיש לי שברים בארובות אך הרופא שטיפל בי בזמנו טען שאין. יותר מאוחר במשך השנים בביח מחלקת אוקולופלסטיקה בצילום נכתב שיש שברים בשתי הארובות אך אין צורך לטפל. פניתי למחלקת פה ולסת בבילינסון וטענתי לאסימטריה בפנים וקליקים במפרק, הרופא הסכים איתי שיש ןאיכשהו הוא ניסה למשוך אותי שאקבל טיפול אצלו באופן פרטי כי הקופה לא מממנת, הסכמנו שאם אשיג אישור מהקופה נתקדם. אכן השגתי אישור מהקופה ואז אמר לי שהוא יעשה ישיבת צוות במחלקה וידונו, הפלא ופלא דחו אותי מלטפל בי למרות האישור שקיבלתי מהקופה, ולמרות הממצאים. האם אני יכול לתבוע על עוגמת נפש, על חוסר אבחון נכון, גם של רופאי העיניים, וגם של מחלקת פה ולסת בבילינסון(בעיקר הם) כי יכלו לטפל בי מזמן. זה מונע ממני ליצור זוגיות והשנים עוברות. כרגע בן 36 . הייתי שמח לקבל עזרה שקודם אקבל טיפול הולם, ניתוח. וגם פיצוי על עוגמת נפש. אשמח לתשובה.

שלום רב, העובדות מהפן האובייקטיבי והסובייקטיבי מחייבות בחינה רצינית. לא ניתן לדעת על פי דבריך האם באמת יש דבר מה לא ראוי בטיפול שקיבלת. ייתכן וישנה הצדקה רפואית שלא לבצע את הטיפול שביקשת וייתכן ולא. יש לבדוק את הנושא ולא ניתן על פי שאלתך להגיע למסקנה.

עורכי דין מובילים בפורום רשלנות רפואית

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום רשלנות רפואית

רשלנות באבחון דלקת קרום המוח

סממנים רבים שהופיעו אצל החולה היו צריכים להדליק אצל הצוותים הרפואיים נורה אדומה, כי לחולה דלקת קרום המוח. למרבה הצער, מחלתה לא אובחנה והיא נפטרה. עו"ד רן שפירא, מנהל פורום רשלנות רפואית באתר, סוקר את המקרה.