סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על רשלנות רפואית(182)

שאל בפורום רשלנות רפואית

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום רשלנות רפואית

עו"ד רן שפירא
איזור: תל אביב
פקס: 036916635
טלפון: הצג טלפון

"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."

12/01/2020 16:17 ערן האם מגיע לי החזר כספי בגין התנהלות לא מוסרית?
אני ואשתי הגענו לרופא פרטי שמטפל בתת פעילות בבלוטת התריס. שמו דר' ישראל יפה. הוא טיפל בנו עד שנכנסנו להריון באמצעים טבעיים, עד שכשנכנסנו להריון והוא ראה את תוצאות תפקודי הבלוטה, הוא החליט לתת לנו הורמון T3 בנוסף לכדורי יותירוקס שאשתי לוקחת. זהו הריון שני שלנו לאחר הריון ראשון שהסתיים בירידת מים בשבוע 17, לכן הופננו כבר מתחילת ההריון למנהלת המחלקה של הריון בסיכון בתל השומר למעקב שבועי וצמוד בשל ההיסטוריה המועדת לפורענות. במקביל גם טופלנו על ידי האנדוקרינולוגית במחלקה. כששמעה שהונחנו לקבל T3 בזמן הריון, הזדעקה כולה, אמרה שזה בניגוד ל- Guide של הרופאים ואמרה שזה יכול לגרום לפיגור ביילוד. בשום אופן לא לוקחים T3 בזמן הריון. היא סיפרה בפגישה לאחר מכן, שהסיפור כל כך הטריד אותה, שהיא התייעצה עם הצוות הרפואי אם להגיש נגדו תלונה במשרד הבריאות, ולבסוף החליטה רק להתקשר אליו ולעמת אותו. לטענתה, זה היה חדש לו, הוא אמר לה שהוא לא הכיר את המחקרים הללו ואף התקשר כמה פעמים נוספות כדי לשאול לדעתה בנושאים מסוימים.
לרופא הפרטי הזה שילמתי מראש על 5 מפגשים בהנחה, מתוכם ניצלתי שניים. ביקשתי לקבל את כספי חזרה על השלושה הנותרים, אך הוא מצידו אמר שלדעתו אין שום סיכון בלקחת T3 בזמן הריון ולא אקבל את כספי חזרה. לטענתו, יש לו תימוכין לזה. בנוסף לכל זאת, הרגשתי שהוא ניצל אותנו כי היה הרבה חוסר מידע ועוד טריקים שיווקיים כמו פגישת ייעות ב300 ש"ח ואז שאר הפגישות בכפול מזה.
מרגיש נורא פגוע, שוקל אם להתלונן עליו למשרד הבריאות ושואל אם יש לי קייס לתביעה על הכסף שלי. הסיבה הפשוטה היא שהוא לא הציג לי אף אחד מהסיכונים המופיעים בספרות המקצועית, על אף הדעה המכובדת שלו.

שלום רב, על פי הרשום לא נגרם בפועל כל נזק (אני צודק?) אלא למעשה השאלה דנה באפשרות לנזק פוטנציאלי. נזק שכזה אינו מעלה עילת תביעה ("יכול היה לקרות"). הנושא הנוגע לתשלום על הייעוץ הוא בר דיון שכן ככל והרופא עומד על כך שהייעוץ היה תקין מבחינתו הרי שבפועל הוא העניק את הייעוץ שהתבקש ממנו.

עורכי דין מובילים בפורום רשלנות רפואית

עו"ד רפאל אלמוג
עו"ד רפאל אלמוג

"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום רשלנות רפואית

רשלנות באבחון דלקת קרום המוח

סממנים רבים שהופיעו אצל החולה היו צריכים להדליק אצל הצוותים הרפואיים נורה אדומה, כי לחולה דלקת קרום המוח. למרבה הצער, מחלתה לא אובחנה והיא נפטרה. עו"ד רן שפירא, מנהל פורום רשלנות רפואית באתר, סוקר את המקרה.