סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על פלילי(1,165)

שאל בפורום פלילי

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום פלילי

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

26/09/2020 01:07 חיים ברלנד נתפסתי עם 10-11 גרם קנאביס מקודם קיבלתי דוח והחרמה....
השאלה שלי שאם היה מצב להצביע על כמה תפקודים לקויים של השוטר כמו שהוא קרא לי בזמן שהוא מאייש עמדה לשמירה על הסגר מסמן לי לעצור שעצרתי במרחק חמישה מטרים ממנו כי ראיתי שהמסכה שלו מכסה רק את הפה והאף בולט החוצה אז לא רציתי להתקרב אליו אבל הוא אומר לי לבוא להתקרב עוד עדיין לא הייתי בטוח אז שאלתי אותו אם הוא רציני הוא אמר כזה כן כן בסמכותיות אז לא נכנסתי איתו לזה. עוד נקודה אחרי שהבאתי לו את הקנאביס הוא שאל אותי כמה שאלות אני זוכר שעניתי לו עליהם עד שהוא שאל מאיפה הקנאביס ושאמרתי לו שזה בכלל לא רלוונתי רק אז הוא נזכר להזכיר לי שיש לי זכות לשמור על זכות השתיקה והדבר האחרון שהעניין היה שם מכוער אחרי שאני מבין שלא רק לוקחים לי את הקנאביס שלי אני גם מקבל דוח 1000 שח ככה ניסה לשלוח אותי אותי הביתה אחרי שהבהרתי לו שאני 100 אחוז נכות מוכר מביטוח לאומי הוא רק רצה שאני ילך לו עכשיו מהפנים. הרגשתי מושפל ושדוד עם הולכת שולל מהתהליך שהלך שם וכאילו אין לי מה להפסיד נעמדתי ליד השוטר "המסור" שכמובן לא אהב את הנוחכות שלי ל ופקד עליי ללכת עניתי לו מהתסכול שלי "אני לא זז אם תרצה תמשיך כמו שהיית מחפש מה בחוק ותעצור אותי!!!!!!" בקיצור בקיצור ואני מדלג לשוס הוא הזעיק את החברים שלו שלא ידעו מה לעשות איתי ואם הגישה הזאת אני הייתי בקריסת עצבים בתוך הניידת והם החליטו לקחת אותי לשים אותי באיזה מקום בתחנת אוטובוס זרקו אותי שם אפילו לא ווידאו שאני עומד לא ניסיתי אני לא יודע כמה זמן אם זה היה עשר דקות או חצי שעה או גג שעה מה שאני בטוח שפאקינג אני מרוח על שפת המדרכה שקמתי מרכב חולף לא יודע כמה כאלה חלפו האם ראו אותי או שבפוזה ששכבתי על המדרכה בחושך לא הבחינו אניי ממש בחוסר אונים מהחוויה לא שאני מושלם אבל לטנגו צריך שתיים

אתה מוזמן להתקשר ולשאול בצורה ממוקדת מה אתה מבקש לדעת או לעשות

עורכי דין מובילים בפורום פלילי

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד עמית בר-טוב

"ניסיון כביר בייצוג מול מוסדות רשת המיסים והחקירה, בכל הערכאות השיפוטיות, בין השאר בעבירות צווארון לבן, מס וכלכליות ..."

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום פלילי

החזקת סם שלא לצריכה עצמית

בחור צעיר הוחזק במעצר והואשם בייבוא סם מסוכן מהודו ובהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. עיינו בתיק לדוגמה שנוהל עלי ידי עוה"ד, מנהל פורום משפט פלילי באתר.