סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על פלילי(1,164)

שאל בפורום פלילי

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום פלילי

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

12/11/2019 08:31 חיים מרמה וניסיון להוציא כסף
בשנת 2016 בעקבות חילוקי דעות עם המעביד לגבי תלושי המשכורת שלי פניתי ליועצת שכר על מנת שתבדוק לי את בתלושי משכורת . לאחר שבדקה הודיעה לי שיש הרבה טעויות בתלושים שלי ומדובר בסכום של 181000 שח שאני יכול לדרוש מהמעביד, במקביל הציעה לייצג אותי מול המעסיק והחתימה אותי על שכר טרחה של 18 אחוז מהסכום ברוטו שאקבל פלוס מעי״מ. מאחר שלא הצליחה לקבל את מה שדרשנו הציעה שתסדר לי עו״ד ונסכם איתו על שכר טירחה. הגעתי לפגישה איתה לעו״ד ושם סוכם על 20 אחוז מהסכום ברוטו שאקבל פלוס 5000 שח במזומן פלוס מע״מ, היא והעורך דין התחלקו בשכר טירחה שווה בשווה ולכן חתמתי לעוד על שכר טירחה בהתאם ולה על שכר טירחה בהתאם.לאחר כמה חודשים הודיעה לי החשבת שכר שיש סכסוך בינה לבין העוד ושהיא רוצה לקחת מימנו את התיקים שהביאה לו כולל התיק שלי ושאלה אם אני רוצה שתיקח גם את התיק שלי, שאלתי מה היא מתכוונת לעשות וענתה שתסגור עם עורך שין אחר, וכך עשתה אך התברר לי שהעורך האחר רוצה 30 אחוז ולא 20 כמו הקודם ולכן סירבתי. סיכמתי עם החשבת שכר שאני אסדר עורך דין אסגור איתו את שכר הטירחה ואסדר שהיא תקבל 50 אחוז ממה שאסגור איתו.
סגרתי עם עורכת דין שתייצג אותי עבור שכר טירחה של 20 אחוז מהנטו שישאר לי פלוס מעמ ולאחר מכן החשבת שכר נפגשה איתה והן סגרו על חצי חצי ממה שאשלם.
בגזר הדין פסקו לי סכום מסויים ואני העברתי לעורכת הדין בדיוק את הסכום שסיכמנו, חשבת השכר התעצבנה שסגרתי בבית המשפט סכום קטן מנה שחשבה שמגיע לי והתחילה להאשים אותי ואת העורכת דין ושלוח לנו הודעות עם איומים.
לפני שבוע, תשעה חודשים לאחר המשפט קיבלתי מכתב רשום מעורך דין בשמה של חשבת השכר שבו היא טוענת לחוב ומשתמשת בחוזה הראשון שנחתם איתה עוד לפני שנזקקנו לעורך דין! וטוענת שלא קיבלה את הכסף שלה למרות שהעברתי לעורכת הדין את כל הסכום. החשבת שכר עושה שימוש בחוזה לא רלוונטי שלאחריו היו עוד שני סיכומים עם עורכי דין שונים!
כמובן שיש תיעוד להכל בסמסים ובמיילים.
השאלות שלי:
1. לעשות בנדון?
2. האם אני יכול להגיש תלונה במשטרה על נסיון לקבל דבר במרמה?
3. האם ניתן להתלונן ללשכת עורכי הדין על אותה חשבת שלדעתי נותנת ייעוץ משפטי וזה לא תפקידה?

אשמח לקבל תשובה, תודה רבה

עורכי דין מובילים בפורום פלילי

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד עמית בר-טוב

"ניסיון כביר בייצוג מול מוסדות רשת המיסים והחקירה, בכל הערכאות השיפוטיות, בין השאר בעבירות צווארון לבן, מס וכלכליות ..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום פלילי

החזקת סם שלא לצריכה עצמית

בחור צעיר הוחזק במעצר והואשם בייבוא סם מסוכן מהודו ובהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. עיינו בתיק לדוגמה שנוהל עלי ידי עוה"ד, מנהל פורום משפט פלילי באתר.