סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על פלילי(1,164)

שאל בפורום פלילי

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום פלילי

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

29/03/2018 15:58 נטלי הטרדה מינית משפט פלילי
שלום רב עו"ד ערן : הוטרדתי מינית בעבודה תקופה ארוכה בצורה שלא ניתנת אפילו לתיאור (ניצול יחסי מרות)עד שלא יכולתי להכיל יותר והתלוננתי במשטרה . המעסיק נעצר , שוחרר בהגבלות וממתינים להחלטת הפרקליטות בעניין .נודע לי שהמעסיק טען ופרסם בכל מיני מקומות שהיה לנו רומן עוד לפני שהגעתי לעבוד אתו , דבר שלא היה ולא נברא חד משמעית .יצרתי קשר עם הפרקליטות והצעתי להשיג פירוט שיחות יוצאות ממכשיר הטלפון שלי לאותה תקופה להוכיח שלא היה לי בכלל את מס' הטלפון שלו ולא הייתי בשום קשר אתו משום סוג שהוא .הגשתי את כל החומר שהוצאתי מהחברה הסלולרית ואכן כמו שאמרתי מס' הטלפון שלו לא מופיע כלל בכל התקופה של לפני העבודה .אני בטוחה בצדקתי ובדבריי .החשש שלי הוא שמספרי הטלפון שנמצאים ברישום יגיע לידיו או לידי עו"ד שייצג אותו והשאלה שלי היא : האם מותר להם לעשות שימוש במספרי הטלפון ? לדוגמא : מס' טלפון שמופיע של ידידים , משפחה , ילדיי ? הרי הפרקליטות יבדקו את הדוחות בעצמם , ובוודאי יראו שמס' הטלפון שלו לא מופיע ולא יצאה שום שיחה ממני אליו לפני שהתחלתי לעבוד אצלו ,האם יכול להיעשות בכך שימוש לרעה על ידו או שכל שיחה יוצאת ממכשירי שמופיעה ברישום שלא אליו אינה רלוונטית לעניין כתב האישום באם יוגש נגדו ? האם מותר לעורך דינו ליצור קשר עם מספרים שמופיעים שם ? אני חוששת מאוד ממנו לכן גם לקח לי המון זמן עד שהתלוננתי. היה לי חשוב מאוד להוציא את פירוט השיחות שלי ולהגישם , למרות שאם טען שהיה רומן לפני, נראה לי שנטל ההוכחה עליו ואני די מצטערת בכלל שמסרתי את פירוט השיחות , יכולה לבקש אותם בחזרה ולבקש מהפרקליטות שיוציאו ממנו את השיחות היוצאות שלו ? מקווה שהייתי ברורה בשאלותיי , אשמח לתשובה מדויקת בנדון . תודה רבה !!

פלט השיחות שהוצאת נמצא בתיק החקירה ומהווה חלק מחומר החקירה. היה ויוחלט על הגשת כתב אישום חומר החקירה כולו מועבר לידי הנאשם ועורך דינו. אלו הכללים. מרגע שחומר חקירה מגיע אל התיק לא ניתן להוציאו או לתת רק חלק ממנו (אלא אם מדובר בעניינים חסויים וכיוצ"ב לגביהם מוצאת תעודת חסיון). קשה לי להעריך מה עורך הדין שלו יחליט לעשות עם הפלט אך בהחלט ניתן להניח כי הם ידקדקו בו ובתוכנו.

עו"ד ערן צלניקר

עורכי דין מובילים בפורום פלילי

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד עמית בר-טוב

"ניסיון כביר בייצוג מול מוסדות רשת המיסים והחקירה, בכל הערכאות השיפוטיות, בין השאר בעבירות צווארון לבן, מס וכלכליות ..."

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום פלילי

החזקת סם שלא לצריכה עצמית

בחור צעיר הוחזק במעצר והואשם בייבוא סם מסוכן מהודו ובהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. עיינו בתיק לדוגמה שנוהל עלי ידי עוה"ד, מנהל פורום משפט פלילי באתר.