סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני תעבורה(1,054)

שאל בפורום דיני תעבורה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

06/06/2019 19:43 חיים קליין פקח נתן לי דו"ח לא מוצדק
שלום.
שמי חיים.
גר בבני ברק.
היום נסעתי ברכבי למסעדה על מנת לאכול ארוחת צהריים ולקנות אוכל מוכן לשבת, אבא שלי, וסבא וסבתא שלי נסעו איתי ביחד.
המסעדה מציעה ללקוחותיה שתי אופציות חניה, האופציה הראשונה היא חניה במתחם המסעדה, והאופציה השניה היא חניה בחניון של מגדל סמוך.
מטבע הדברים כל הלקוחות מעדיפים לחנות במתחם המסעדה ולא בחניון הסמוך, העניין הוא שמתחם המסעדה מכיל רק 5 חניות, והן לא מספיקות לכל הלקוחות שבאים.
כאמור, היום נסעתי למסעדה ההיא עם אבא, סבא וסבתא, אותתי לימין על מנת שיבינו שאני מחפש חניה, ופתחתי את החלון הימני על מנת לשאול את השומר האם יש חניה שעומדת להתפנות מיידית, השומר היה עסוק באמצע משהו ולא שם לב שאני מצפה לו, באותם שניות ספורות שחיכיתי בצד כדי לשאול את השומר האם יש חניה שעומדת להתפנות, הגיע פקח וביקש ממנו לזוז, הסברתי לו שאני לא מתכוון לחנות ככה, אלא רק לשאול את השומר האם יש חניה שאוטוטו מתפנה, בתשובה הוא שוב ביקש ממני לזוז, אני אכן התכוונתי לוותר ולא לשאול את השומר ולזוז מיד, אבל אלפית השניה לפני שזזתי, אמרתי לפקח ש"תחזור לרחוב רבי עקיבא", הוא שאל אותי בהבעה כועסת ומאיימת "מה אמרת"?, חזרתי שוב על מה שאמרתי, הוא כעס (תיכף אסביר למה), ומידית נעמד מאחורי הרכב וצילם, חשוב לציין שהייתי עם רגל על הברקס מוכן לנסיעה לפי הוראתו, כשראיתי שהוא צילם אותי יצאתי מהרכב, הפעלתי את הוידאו בסמארטפון ושאלתי אותו למה קיבלתי דו"ח על עבירה שלא ביצעתי, הוא לא הגיב, רק שם את הדו"ח ונסע.
כתבתי לעיל שלפני שנסעתי, אמרתי לפקח דרך החלון ש"יחזור לרחוב רבי עקיבא", הפקח נכנס לתזזית כשאמרתי לו את זה, וכאמור מיד נעמד לצלם אותי (מאחור), עוד לפני שהספקתי למלא את הוראתו ולנסוע, חשוב להסביר שהרחוב הראשי בבני ברק הוא רחוב רבי עקיבא, עקב כך שיש ברחוב מצוקת חניה קשה, אז נהגים מתפתים לחנות את האוטו במקום אסור (בדרך כלל לזמן מועט) ותוך כדי כך הם חוסמים נתיב נסיעה, זו תופעה נפוצה מאד ברחוב רבי עקיבא בבני ברק ואכן יש שם צורך גדול בפקחי חניה שיאכפו את החוק, לעומת זאת, התקרית שהיתה לי עם הפקח קרתה באזור התעשיה בקצה העיר, אז לפני שנסעתי אמרתי לו ש"יחזור לרחוב רבי עקיבא", במילים אחרות סנטתי בו שמוטב שיפקח איפה שמתרחשת הפקרות תמידית במקום לסלק אותי בהמתנה באוטו שניות ספורות כדי לשאול את השומר האם מתפנית חניה, מסתבר שהפקח כעס עלי והחליט להתנכל לי ולתת לי דו"ח על עבירה שלא ביצעתי, מיד לאחר מכן, יצאתי לשאול את הפקח למה נתן לי דו"ח?, הרי לא ביצעתי עבירה, הפקח לא ענה וצירף לדו"ח גם תמונה מחזית האוטו, שרואים שאני לא בפנים, וכך נתפר דו"ח עם תמונה שמראה את הרכב מאחור בזמן שרציתי לנסוע (רק הוא הקדים אותי בשניה), ותמונה נוספת מחזית הרכב שצולמה אחרי שיצאתי לברר עם הפקח למה קיבלתי דו"ח על עבירה שלא ביצעתי.

בנוסף, חשוב לציין שהסיבה שרציתי לשאול את השומר האם עומדת להתפנות חניה היתה לצורך אבא שלי הנכה, אבא מתקשה להתנייד, קשה לו ללכת ויש לו תג נכה על כך ממשרד התחבורה, אז החלטתי שכדי להקל מעל אבא אגש תחילה לחניה שבמתחם המסעדה, ובמידה והשומר יגיד שכרגע אין רכב שיוצא אחנה בחניון הסמוך על אף המוגבלות של אבא, ומה שקרה היום זה שבכמה שניות שהמתנתי לשומר הגיע הפקח, ביקש ממני לזוז, הסברתי שאני מחכה רגע לשאול את השומר, הוא חזר על בקשתו שאזוז ושניה לפני שנסעתי (הרכב היה מונע ומוכן לנסיעה, כולל רגל על דוושת הבלם) אמרתי לו ש"יחזור לרחוב רבי עקיבא", הוא כעס והחליט להקדים אותי בשניה ולצלם אותי מאחור (כנראה שאם תחילה היה מנסה לצלם את הרכב מהחזית כבר הייתי משתלב בתנועה והוא היה מפספס את נתינת הדו"ח, ובכך מפספס את ההתנכלות אלי).

השאלה שלי היא האם במידה ואבחר להישפט על הדו"ח, לאור השתלשלות העניינים, יש סבירות שבית משפט יקבל את טענותי ויבטל את הדו"ח?.

בנוסף, כמו שכתבתי, אני סבור שהפקח רשם לי במזיד דו"ח על עבירה שלא ביצעתי, הוא עשה זאת מתוך כעס ורצון לנקום, זה גרם לי לצער ועוגמת נפש, ואני רוצה לתבוע את הפקח והעיריה בבית משפט לתביעות קטנות בדרישה לקבלת פיצוי, האם לאור השתלשלות העניינים שתיארתי יש סבירות שתביעה כזאת תתקבל?.

חשוב לציין שצילמתי תמונות מהמקום, וגם כמה סרטוני וידאו שיכולים להוות ראיה למה שהתרחש.

תודה רבה, חיים.

עורכי דין מובילים בפורום דיני תעבורה

עו"ד רוית בן-עמי עוז

ייצוג נאשמים בערכאות השונות עקב עבירות תעבורה

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

אריה שליאנסקי
עו"ד אריה שילאנסקי

"דגש רב על השקט הנפשי והסוציאלי של כל לקוח ותיאום ציפיות מראש... "

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

פסקי דין אחרונים בנושא פורום דיני תעבורה

פסק דין: אי ציות לשוטר תעבורה- זיכוי

כיצד ניתן להוכיח חפות של אדם שקיבל דו״ח על אי ציות לשוטר תעבורה? עו״ד שמואל (מולה) שחם מספר על מקרה שכזה וכיצד הצליח לזכות את הנתבע