סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני משפחה(909)

שאל בפורום דיני משפחה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

22/08/2019 11:56 מלי חישוב ערך נכסים לא הוגן ולא הגיוני
המידע נחוץ לעו"ד המייצג אותי בביהמ"ש לענייני משפחה. תודה
נכס משותף נוסף נמכר ללא ידיעתי ע"י הבעל בנפרד (רשום על שמו אך מכספים משותפים לאחר הנישואין!) והועלמו ממני דמי המושכר בעדו והתמורה מהמכירה. לאחר שלוש שנים בהליך פירוק שיתוף בדירת המגורים בה גרתי עם הילדים, ב"כ הבעל התעקשה להחזיק את תמורת מכירת הדירה שנמכרה אצלו! ולא הסכימה לדרישתי שימכור לי את חלקו בדירת המגורים במחיר שוויה ביום שהועלמה ממני. או מיום הפרידה או מיום שנמכרה!!! ביקשה בתוקף פירוק שיתוף מיידי בטענה שכל הסדר שהציעה לב"כ הקודם ולי לא הסכמנו לו! ברור! הוא אמר לה שכל נזק שייגרם לנו הבעל ישא בו. אבל אנו כבר ברחוב בלי שקל ומשלמים עדיין חובות עבר שלו. היא ביקשה להיות כונסת יחידה ועשתה על הגב של הילדים ושלי חישובים חשבונאיים זדוניים ואמרה לשופט: "אל תדאג כבר חישבתי כמה מגיע לה והיא תקבל בסוף ההליך את שתי המחציות משתי הדירות..."???!!! בינתיים הבעל שיחק עם הכספים ששייכים גם לי ולילדים לא שילם מזונות (אפילו זמניים) לא יכולתי להעריך שבעצם הוא זה שחייב לנו יותר ממחצית שווי דירת המגורים.
היא המתינה שמחיר דירת המגורים ינסק ואז מהמחיר הגבוה, ארכוש את חלקו! וכך לא אוכל לעמוד בתשלום מחצית הזכויות שלו וגם לא לגור בדירה הנוספת שנמכרה ובעצם להשאר בלי בית! מה שאכן קרה.
לא הסכמתי לחישוב זדוני כזה! חישובים חשבונאיים נעשו ע"י החתול ששמר לי על השמנת? כולם מתעלמים מכך
שמעלימים רכוש משותף ומקבלים פרס! למה מחזיקים 3 שנים כספים שלי כאילו הם בנק השקעות שלנו? ומונעים ממני רווח מעליית מחירי השוק! ולא את תמורת דמי המושכר להשקעה ממנו יכולנו לחיות!בינתיים גם ערך הדירה שנמכרה עלה והפסדתי את ההפרש בין שווי מחצית ערכה מיום שנמכרה לשווי מחצית ערכה לאחר שנים שהפרישו לי כנדבה את החלק מתמורת המכירה. את הקרן בלבד! נזרקנו לרחוה ע"י הוצאה לפועל ללא שקל מתמורת שני הנכסים שנמכרו.

עורכי דין מובילים בפורום דיני משפחה

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד עודד פסקל

מנהל משרד התחום דיני משפחה , הסכמי ממון , הסכמי גירושין מורכבים , ירושות צוואות ועוד. צוות המשרד ישמח להעניק ייעוץ וליווי מקצועי בכל שלבי התהליך

עו"ד משה פרץ
עו"ד משה פרץ

"ליווי לכל אורך ההליך המשפטי אל מול הגורמים הרלוונטיים תוך דגש על מתן יחס אישי ומקצועי..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

עו"ד דניאל הומיונפר
עו"ד דניאל הומיונפר

"מתמחה בתחום הגירושין והגישור, ועוסק בין היתר בתיקים בעלי מורכבות משפטית גבוהה, בסבלנות רבה, זמינות ושקיפות מלאה בכל צעד וצעד בדרך..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום דיני משפחה

משמורת משותפת
משמורת משותפת בקונפליקט גבוה

עו"ד אמיר שי המתמחה בהליכי משמורת משותפת, בסקירה מרתקת על הקונפליקט המתעורר עקב משמורת במשפחות בהם ההורים אינם מסתדרים ביניהם.