סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על דיני חוזים(510)

שאל בפורום דיני חוזים

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

25/03/2019 10:22 משה האם בעלת הדירה עברה על החוק שנכנסה לבית שלנו ללא אישור כאשר רשום בחוזה שהיא חייבת אישור ותיאום מראש
שלום רב,
רציתי לשאול אם יש לי עילה לתביעה.
לפני כחודשיים הודעתי לבעל הדירה שאני עוזב את הבית בתום החוזה, כאמור בעל הבית פירסם את הדירה על מנת למצוא שוכרים חלופים. כאמור קרה מקרה ואשתו של בעל הבית רצתה לקבוע עם אנשים בשעות הבוקר ואמרתי לה שאני לא אהיה בבית וא ואהיה בעבודה והיא ביקשה להיכנס כשאנחנו לא נמצאים,אך לא אשירתי לה מיכוון שיש לי בבית דברים בעלי ערך רב בבית ולא רציתי שמישהו יכנס לדירה כאשר אני לא נמצא. כמו כן היא ניסתה לשאול גם את אישתי וקיבלה ממנה את אותה התשובה. יש לציין שבחוזה רשום שאם הם רוצים להראות את הדירה הם צריכים לתאם איתנו מראש ,בהסכמתנו ובשעות הנוחות לנו. כאמור היום קרה לנו מקרה נורא. בעחת הדירה שאלה אותי אם אני אהיה בבית בשעה 5 בערב כי היא רוצה להראות את הדירה באור יום. אמרתי לה שאני ואשתי עובדים עד שעות מאוחרות ונגיע רק לקראת 7 בערב אך יום למחרת אני בחופש אז היא יכולה להזמין אנשים לראות הדירה  משעות הבוקר והלאה. כאמור בשעה 4 בצהריים אשתי הגיעה לבית מהעבודה מוקדם מהצפוי מיכוון שלא חשה בטוב (היא חודש שישי בהריון) והלכה לישון. לפתע לאחר שעה וחצי אשתי שמעה מישהו הולך בבית ונבהלה היא קמה מתוך שינה בבהלה וראתה שבעלת הדירה מראה את הדירה לאנשים ביודעין שאנחנו לא בבית וללא אישורינו. והיא הופתעה שאישתי בבית ואשתי עוד יותר נבהלה כי היא לא ציפתה שהיא תיכנס ללא אישור שלנו במיוחד שהתראנו זאת בפניה כמה וכמה פעמים כי ישלנו בבית המון דברים יקרי ערך. יש לציין שאישתי מאז המקרה בלחץ וחרדה ובהלה ואף קיבלה מהרופא לנוח שבוע בבית כדי שלא יקרה משהו לעובר מהלחץ שבו שרתה. רציתי לשאול האם יש פה עילה לתביעה? יש לציין שבעלת הדירה מודה שנכנסה ואף רשמה לנו היא מצטערת. ושזה היה בתום לב. אך זה לא היה בתום לב זה היה בתחבולה כששאלה מתי אנחנו חוזרים מהעבודה לוודא שאין אף אחד בבית. יש לציין שאנחנו חושדים שהם נכנסו לנו לבית יותר מפעם אחת במהלך תקופת השכירות מיכוון שבאתר שהם פירסמו את המודעה של הדירה הם פירסמו אם תמונות של הרהיטים שלנו ללא אישרינו אבל של חלק מהריהטים שקנינו מהחודשים הראשונים של השכירות... כמו כן הם קיבלו אישור להיכנס רק פעם אחת לבית כאשר היינו חודש בירח דבש והם היו צריכים לתקן משהו בחשמל אך מאז הברהנו להם כמה פעמים שאנחנו לא מעונינים שיכנסו לנו לבית כאשר אנחנו לא נמצאים.
אשמח ליעוץ תודה.

כמובן שאם כתוב בהסכם שבעל הבית יכול להיכנס רק באישור ובתיאום מראש, ובעל הבית הפר הוראה זו, ישנה לכאורה עילת תביעה. אך צריך להצביע על נזקים שנגרמו לכם בעקבות ההפרה, שכן זהו למעשה הסכום שיתבע.

עורכי דין מובילים בפורום דיני חוזים

עו"ד דקל קרבר

"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."