סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על תאונות עבודה(232)

שאל בפורום תאונות עבודה

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

לפורום זה אין מנהל

רוצה לנהל את הפורום?

צור קשר

18/10/2014 15:51 חלי ייעוץ לאחר תאונת עבודה + ימי מחלה צבורים
שלום רב !
עברתי תאונת עבודה . נפילה כתוצאה פריצת דיסק וחוסר שליטה במן שתן הייתי בחופשת מחלה מזה 91 ימים ששולם ע"י ביטוח הלאומי , טרם שבתי למקום עבודתי וזאת לאחר בדיקה גופנית של דר אוטופד שקבע שיש לי קושי בתנועות גב ניכרת, יש לציין שכרגע איני יכולה לנצל את ימי המחלה הצבורים כי לטענת הרופאים קיבלתי ימי מחלה בעד שלושה חודשים ששולמו ע"י ביטוח לאומי ולא ניתן לקבל יותר . אני ממתינה למועד לוועדה לקביעת נכות . יוצא שאני נמצאת במצב של חופשה ללא תשלום ,שאלתי בעניין במידה ואני אקבל אי כושר מדר תעסוקתי ואין מקום לתפקיד בעבודה בהתאם למגבלותי האם תוכל לפטר אותי המעסיקה אע"פ שלא ניצלתי את ימי המחלה הצבורים ? מה ניתן לעשות בעניין יש לציין שכבר נמצאה לי מחליפה עוד כששהייתי בחופשת מחלה בתשלום מביטוח לאומי ויחסה אליי דיי קר שככה גם אם אחזור בתנאים מגבילים היחסים לא יהיו כפי שהיו לפני התאונה וזה אף יותר מתסכל בנוסף למגבלות שמהן אני סובלת כתוצאה מתאונת עבודה . במקום העבודה עבדתי 9 שנים . איזה אפשרויות עומדות לפניי בהקשר של ימי מחלה צבורים ע"פ חוק ?
אודה על תשובתך .

חלי שלום,

לצערי לפי החוק, את לא זכאית לתשלום דמי מחלה היות ואת מקבלת את תשלום מביטוח לאומי (דמי פגיעה, גמלת נכות) עקב תאונת העבודה.
המעסיקה תהיה רשאית לפטר אותך מבלי שניצלת את ימי המחלה הצבורים, אם לא תמצא לך תפקיד חלופי שיתאים להגבלותיך הרפואיות וגם את זכאית להתפטר עקב מצב בריאותי לקוי ולקבל את הפיצויים.

איך נפגעת בתאונת העבודה ? האם הייתה רשלנות של מקום העבודה ?

בברכה,

סיון שטינברג - פליישר עו"ד לדיני עבודה ולתאונות עבודה