סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

30/01/2014 11:09 עינת בר-לב איך מבטלים עסקה שבוצעה דרך טלפון?
חברה שלי, אישה פנסירונרית (בת (75) רכשה חבילת נופש דרך העסקה של המדינה ב-20/02/2013 דרך ישראכרט. התשלום בוצע והיא קיבלה חשבוניות. לאחר שסיימה את התשלומים באמצעות ישראכרט הופתעה לגלות כי חב' העסקה של המדינה ממשיכה לחייב מדי חודש בחודשו עסקאות שהיא בכלל לא חתומה עליהם. משבניסתה לברר את הדבר, נמסר לה מעסקה טובה כי למרות שלא חתמה על אף מסמך כלשהו לחידוש הרכישה, הם מחייבים אותה כאילו רכשה מהם עסקה נוספת מדי חודש בחודשו בבנק (יש בידה תדפיסי בנק עדכניים המפרטים חיובים שונים).
שאלתי היא כזו: האישה הינה פנסיונרית, חולה כרונית עם בעיות רפואיות קשות (יש אישורים רפואיים) מבקשת לבטל את ההתחייבויות השונות מדי חודש בישראכרט, אלא שנמסר לה כי אין אפשרות לבטל עסקה שנעשתה דרך טלפון. היא פנתה לחב' ישראכרט בניסיון לבטל את החיובים השונים על שמה בבנק אך נמסר לה כי יש לפנות ישירות לעסקה של המדינה ולבקשם לבטל, אלא שכאשר פנתה לעסקה של המדינה נמסר לה כי אין באפשרותה לבטל עסקה שבוצעה בטלפון ואם יש לה השגות על כך, שתפנה או אליכם או לתביעות קטנות בבימ"ש.
מצבה של האישה הולך ומחמיר מיום ליום, נקלעה למצב כלכלי קשה מאחר והיא חיה לבד ובקושי מצליחה לעמוד בחיוביה השונים בבנק לצורך רכישת תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות ועל כן ניסהת לבטל את החיובים השונים כדי שמצבה ישתפר במעט ותוכל לרכוש תרופות.
מדי חודש עסקה של המדינה מחייבת את חשבונה בסכומים גבוהים שמסתכמים לא פחות מ- 500 ש"ח והיא מתחננת לבטל את העסקה שכנראה עשתה באמצעות טלפון דרך נציג שפנה אליה, מאחר והיא אינה שולטת היטב העברית שאינה שפת אם. האם יש לכם אפשרות לתת מענה ולעזור לאישה להביא לביטול העסקה שכן מצבה הכלכלי קשה מאד ואינה יכולה לעמוד עוד בתהחייבויות אלו?
חשוב לציין כי כל פעם שנשלחת אליה חבילה כלשהי בדואר היא לא ניגשת לסניף הקרוב להוציאה והחבילה מוחזרת לעסקה של המדינה. כמו-כן חשוב לציין כי היא לא מעוניינת בחיודש או בשליחת חבילות מסוג כלשהו, אלא מעוניינת לבטל לאלתר את העסקה שהם טוענים שבוצעה באמצעות שיחה טלפונית.
אודה לכם מאד על עזרתכם הדחופה בעניין, מדובר באישה פנסירונרית חולה מאד אשר אין לה עזרה מאף אחד ועצוב שעסקה של המדינה מנצלת קשישים וחסרי ישע במצבה כדי ל"סחוט" מהם כספים שבקושי מספיקים למחיייתם.
מבקשת מאד את עזרתכם האדיבה והפניה לגורם הנכון על מנת שנדע איך לטפל בעניין הנ"ל ואיך להביא סופ-סוף לביטול העסקה שללא בוצעה בכלל על ידה, למעט שיחת טלפון שנאמרה לה דרך הנציגים שיווק ומכירות של עסקה של המדינה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.