סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

20/02/2024 19:42 אריק תביעת קופת חולים מכבי
שלום רב, ארצה לציין מראש שלא מדובר ברשלנות רפואית אלא בעניין פיננסי, התחייבות, מכיוון שניתן לחשוב בתחילת הטקסט שמדובר ברשלנות רפואית, תודה מראש!

אשמח לעזרה בנושא, להכוונה מה ניתן לעשות

לפני זמן מסוים הגעתי לרופאת המשפחה עם כאבים בבטן העליונה מצד ימין אזור הכבד לאחר שהתחלתי לקחת סטטינים שנתנו לי לטיפול נגד כולוסטרול. רופאת המשפחה אמרה לי להפסיק מיד את נטילת הסטטינים ולחכות לתוצאות בדיקות דם (שעשיתי באותו בוקר) ואמרה לי אם הבילובירין בדם יחזור גבוהה, לגשת למיון. אמרה, אך לא ציינה את זה בסיכום ביקור, בסיכום ביקור רק הפניה לאולטרסאונד בטן בגלל כאב.

הבילובירין אכן הגיע גבוהה, ניסיתי לתפוס אותה, היא כבר לא עבדה, שלחתי לה הודעה דרך אפליקציית מכבי, חשבתי אולי תענה באותו היום, לא ענתה. ניסיתי לתפוס אחות במכבי להתייעץ איתה, כדי להיות בטוח שאני צריך להתפנות למיון, אמרה לי שהיא לא יודעת והיא ממליצה לי ליצור קשר על הבוקר עם אותה רופאת משפחה. הקשבתי לה, בבוקר ניסיתי ליצור איתה קשר, התברר שהיא לא עובדת (יום שישי).



אני מחליט ללכת למיון גם כי זה מה שהיא אמרה לי מלכתחילה, וגם כי אני לא יכול לתפוס אותה ולא בא לי לגרום נזק מיותר לכבד, בלי הפניה, כי היא לא נתנה לי.

לאחר הביקור במיון משחררים אותי בלי אשפוז וממליצים להמשיך בדיקות בקהילה, אני שולח למכבי בקשה להתחייבות, עונים לי בצורה שלילית. שולח להם שוב בקשה להתחייבות ומסביר להם שהרופאה אמרה לי להתפנות, אומרים אין מה לעשות לא הייתה צריך ללכת למיון בלי הפניה.



עכשיו העניין הוא כזה, הרופאה ענתה על ההודעה ששלחתי לה באפליקציה ושאלתי אם להתפנות למיון ביום ראשון אחרי שהייתי כבר במיון וכתבה לי אם כואב להתפנות למיון. בדיוק מה שאמרה לי ביום שהייתי אצלה.

בנוסף הרופאה אמרה לי להתפנות למיון במידה ותוצאות בדיקות הדם יבואו גבוהה מהרגיל, לא החלטתי על דעת עצמי. בסיבת ההגעה למיון בטופס של המיון מהבית חולים כתוב שהסיבה שהגעתי הוא כי הבילובירין גבוהה. אני בחיים לא הייתי מתפנה למיון על דעת עצמי בגלל תוצאה של בדיקת דם. אני אפילו לא יודע מה זה בילובירין. אז ברור שלא הגעתי לשם על דעת עצמי. כתוב בבירור סיבה: בילובירין גבוהה.

כמובן שאני רוצה לתבוע אותם כי זה לא נשמע לי הגיוני שאקשיב לרופאה מטעמם אתפנה למיון והם לא יאשרו התחייבות ופשוט יאמרו לי במילים אחרות, זה לא מעניין אותנו, אנחנו לא משלמים.



איך עושים את זה בדרך נכונה?

תודה מראש

שלום,
קראתי את סיפור המקרה.
אני מציע לך תחילה לפנות להנהלת קופת החולים בעניין זה, להציג את הצד שלך, לבקש מסמך מלווה מרופאת המשפחה ולהציג את הצד של הרופאה.
ככל שפניה לא תעזור - תוכל להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

לפני חצי שנה פניתי בשל מקרה חירום וסרבו להפנות אותי. טענו שאין להם מענה רפואי בערב ושזה לא מצדיק פנייה למיון (בהחלטה טל'. הם לא ראו אותי). למחרת המצב החמיר וביקשתי להגיע לרופא, אך טענו שאין להם שירות בימי שישי. לבסוף נגרם לי נזק בשל אי הטיפול שנמנע ממני. לפני חודש שוב היה לי מקרה דחוף. ביקשתי תור במיידי ורק משכו אותי ואמרו שיחזרו אלי ואף אחד לא חזר אלי למרות שעשיתי עשרות טל'. פשוט התעלמות!!! פניתי בנושא לפניות הציבור של מכבי. עבר חודש וחצי מהפנייה שלי ואף אחד לא התייחס.. אין שום יחס מהמקום הזה. פשוט זלזול באנשים. נשברתי והשבוע עברתי לקופה אחרת. פשוט בזיון של הקופה !!!! מפרסמים שירות שבכלל לא ניתן בקופה

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.