סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,321)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

11/06/2023 13:18 חחי משלוח שהגיע באחור
שלום רב

הזמנתי חבילה מעסק בעיר אחרת. קיבלתי סמס שאומר שביום ראשון יגיע השליח, לא רשמו טווח שעות. השליח לא הגיע באותו יום. הגיע ביום למחרת.

פניתי לחברת שליחות בהתראה והם ענו:

1. הם לא אחראים אלא העסק שממנו קניתי את המוצר. מי אחראי? החברצ שילוח או העסק המוכר?

2. חוק הטכנאים לא חל כיוון שלא קבעו איתי טווח שעות אלא אמרו שביום מסויים יגיע השליח. האם דבריהם נכונים? או שגם קביעת יום מסויים למשלוח נחשב ולא חלה חובה לקבוע טווח שעות כדי שיכלל בחוק הטכנאים.



תודה

שלום,
1. מי שאחראי הוא בית העסק ממנו רכשת את המוצר.
2. גם אם חוק הטכנאים לא חל בעניין זה ניתן לבקש פיצוי מכוח הפרת הסכם, רשלנות, נזקים ועוגמת נפש (העובדה שנאלצת להמתין למשלוח שלא הגיע למרות שקבעו איתך).

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.