סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,320)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

02/02/2023 09:57 איציק ביטול חופשה במלון על ידי החברה
שלום,



חברת פתאל ביטלה הזמנה של חופשה במלון שלהם עקב בעיות משפטיות שהיו להם עם המלון ופסיקה של בית המשפט שהם צריכים להעביר את ניהול המלון לחברה אחרת. ההזמנה בוצעה דרך האתר של פתאל ושולמה ישירות אליהם. בתנאי ההזמנה כתוב שבמקרה של ביטול העסקה על ידי החברה הלקוח יקבל החזר כספי. למרות זאת, החברה טוענת שהיא לא יכולה לעשות החזר כספי ומסתתרת מאחורי טיעונים של הליכים משפטיים נגד החברה השניה. הם מציעים מלונות אחרים שאנו לא מעוניינים בהם ומה שאנו מעוניינים בו הם לא מוכנים כי זה מלון יותר יקר באופן כללי. אנחנו מבינים את זה ולכן מעוניינים לקבל החזר כספי וזהו אך כאמור הם לא מוכנים. האם אנחנו חייבים להסכים למלון אחר שהם מציעים או שמבחינה חוקית הם חייבים להחזיר לנו את הכסף ואפשר לתבוע אותם על זה? מצורף צילום של החלק הנוגע לביטול מצב החברה בתנאי ההזמנה. תודה רבה!

שלום,
מבחינה משפטית ועל פי חוק - בשלב זה על החברה להשיב לכם את כספכם במיידי + לשלם לכם פיצויים. כמובן שאינכם מחויבים להסכים להצעתם, אך הם מחוייבים להישב לכם את כספכם.

02/02/2023 13:43 איציק תודה רבה!

אשמח לדעת איזה פיצויים עליהם לשלם מעבר להחזר ההזמנה, כי בתנאי ההזמנה לא כתוב כלום על פיצויים אלא רק החזר כספי. (מאחר ולא צירפתי קובץ, מצרף העתקה של הסעיפים הרלונטיים בסוף ההודעה)
רק לוודא - הטענה שלהם שהכסף לא אצלם אלא אצל המלון שהם הפסיקו איתו את שיתוף הפעולה לפי הוראת בית משפט, ולכן הם לא יכולים להחזיר את הכסף, היא איננה נכונה מבחינה משפטית, נכון?

"ביטול מכירה על ידי החברה
30.החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את המכירה באתר, כולה או חלקה, לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:
30.1.אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.
30.2.אם אירעה תקלה בתקשורת ו/או תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע רכישה מסוימת.
30.3.במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את המשך המכירה, ביצועה, השתתפות מספקת בה או מימוש ההזמנה.
30.4.במידה ותחול טעות בתיאור השירותים, בתנאי השירותים, בתנאי ההזמנה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני המכירה ו/או בהזנת נתוני המשתמש רשאית החברה לבטל את הרכישה הספציפית.
30.5.בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה.
31.הודעה על ביטול או הפסקה כאמור תימסר למשתמש ו/או לרוכש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש ותשיב לו כל סכום ששולם בגין החופשה שרכש, ככל ששולם."

שלום,
הטענה שלהם שהכסף לא אצלם אלא אצל המלון שהם הפסיקו איתו את שיתוף הפעולה לפי הוראת בית משפט, ולכן הם לא יכולים להחזיר את הכסף, היא אינה טענה משפטית - אלא טענה עובדתית ובכל מקרה אין לה רלוונטיות לזכות שלך לקבל פיצויים בגין הפרת הסכם, נזקים ועוגמת נפש.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.