סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

16/07/2017 08:49 שילה ביטול הובלה ותשלום קנס
שלום.
רכשנו רהיטים בקניה אינטרנטית ותיאמנו לפני חודש הובלה לעוד חודש.מועד ההובלה-ביום ראשון בשבוע.לא תוזכרנו ולא אישרו מולנו את ההובלה בסמוך לה. ביום שישי נקבעה לנו בדיקה בהרדמה מלאה שדורשת הכנה ביתית בסמיכות לשירותים ביום א. ביום א בשעה 8 בבוקר התקשר המוביל ואמר שהוא בדרך, ביקשנו ממנו לדחות והופננו לשירות לקוחות.שם נאמר לנו שאם אנו לא נגיע כשהמוביל יגיע- יקנסו אותנו ב 550 ש"ח (חצי מסכום ההובלה) ועד שלא נאשר תשלום לא יתאמו לנו מועד הובלה חדש ואף יגבו מאיתנו את כל סכום ההובלה בויזה ללא אישורנו.ביקשנו מסמך כתוב בנושא, נהלים שנקבעו או חוזה שנחם- ומנהל השירות אמר שאין לו כזה. מה זכותנו במקרה זה ואיך ניתן להתקדם?

שלום,
בהתאם לתיאור הדברים - זה לא עניין של זכויות אלא של הסכם.
באם תיאמתם אזי יש ביניכם הסכם והעובדה ששכחתם מהעניין לא מעלה ולא מורידה מאחריותכם, אלא אם כן נקבע ביניכם אחרת (שיש צורך לתזכר או לסגור דברים שוב באופן סופי).
במילים אחרות, בהתאם למתואר - עליכם לשלם לחברה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.