סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

06/12/2016 11:02 טליה האם יש עילה לתביעה?
שלום רב.
רציתי לשאול.
קניתי פאה מפאנית בעלת שם גדול פאה שעלתה 12 אלף שקל. שיש לה אחראיות לשנה בלבד.
מאז שביצעתי את ההזמנה וששילמתי את המקדמה על סך 2000 שקל. ועד שקיבלתי את המוצר עבר חצי שנה.
ז״א שהאחריות התחילה מאז אותו תשלום סופי לאחר חצי שנה.
הסיבה שבגללה קיבלתי את הפאה לאחר ככ הרבה זמן מאז ביצוע ההזמנה כי היה שירות לקוי.
אני גרה מחוץ לעיר והפאנית נמצאת בירושלים. במשך החצי שנה הזאת נסעתי עשרות פעמים בשביל להגיע לתוצאה הרצויה
למרות שביקשתי דברים מסויימים כמו צבע שיער מסויים ושמו לי שיער אחר לגמרי בקיצוניות שלו. או שהיו משקרות לי
או שגרמו לי לבוא סתם בגלל שלא ביצעו את עבודתם כמו שצריך
אני רוצה לציין שהזמנתי שיער בצבע חום ושילמתי תוספת כסף של עוד 1400 שקל על שיער בהיר
שמסתבר שהיה צבוע בכלל. אחרי חצי שנה של פינג פונג והלוך ושוב קיבלתי את הפאה מרוצה.
אחרי כמה חודשים של שימוש (בחודשי הקיץ) הפאה הפכה את הצבע שלה לצבע גינגי!! וליבש מאוד ובלונדיני.
שיער שאמור להיות ממש משובח!!! גם הבלונד.
למרות שחפפתי אותה כל שבוע גם ע״י פאניות מומחיות שחפפו לי וגם אני בעצמי שלמדתי את אומנות החפיפה.
אחרי יום של חפיפה השיער נורא יבש ולא נעים למגע בלי קשר שנראה נורא צהוב ולא בצבע המתאים בכלל.

פניתי לסלון לקבל שירות. התקשרתי לסלון ואמרתי שאני מעוניינת בתיקון. אמרו לי להגיע .כאשר הגעתי במיוחד לירושלים
אמרו לי שלא יכולים לטפל בי כי הבחורה שמטפלת בי כרגע נמצאת בחו״ל ושאני אחכה שבוע שהיא תחזור. חיכתי שהיא תחזור.ושלחתי עם בעלי את הפאה ובביקשתי שיחזרו אלי (הבחורה שטיפלה בי כבר חזרה מחו״ל) התקשרתי כמה פעמים למחרת ואפחד לא רצה להעביר לי אותה. בנוסף ביקשתי ממש נחרצות ואמרו לי שהיא תחזור אלי אח״כ..
נשאר לי עוד חודש אחריות
כמו שאני מכירה את המקום וההתנהלות הם שוב יטרטרו אותי. העיקר להיפטר ממני.
.
השאלה שלי היא כזאת קניתי מוצר ב12.000 שקל שאמור להחזיק לפחות שנתיים. אני לא מרוצה מהשירות ומההתנהלות.
ומפחדת ששוב ינסו לבזבז את החודש שנשאר ולא להוציא אותי מרוצה.

האם עלי לתבוע?? היום יש לי פאה שממש נהרסה מהקיץ ואני לא מרוצה ממנה ברמה בסיסית.
ומפחדת שהענין שוב יחזור על עצמו ולא באמת יתנו לי שירות כמו שצריך. ושוב ינסו לשים לי שיער ׳דפוק׳ בצבע אחר. ואחרי שיגמר האחריות יסלקו אותי מעליהם.

מה עלי לעשות??

שלום,
תחילה אציין כי האחריות היא מיום קבלת המוצר לידך ולא ביום ההזמנה.
שנית, באם המוצר עדיין תחת אחריות, על החברה לפעול במסגרת האחריות ולתקן את המוצר בהתאם.
לאור הדברים שאת מתארת אני חושב שיהיה הכי נכון לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה ולסיים את הסאגה איתם.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.