סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,317)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

14/09/2016 17:04 דן רן אי שביעות רצון ממוצר
שלום, אישתי הזמינה שמלת ערב אצל מעצב שמלות, שמלה שאמורה להיות תפורה למידות של אישתי. לאחר סחבת של חודש ימים ולפחות 4 תיקונים באנו לאסוף את השמלה, וקיבלנו מוצר שנתפר בצורה חובבנית, המעצב הבטיח לתקן בפעם החמישית, חזרנו למחר לחנות והמצב רק החמיר, אמרנו למעצב שזה לא המוצר שהובטח לנו, וביקשנו את הכסף בחזרה (חשוב לציין שהתשלום שולם במלואו מראש בעת סגירת העיסקה) המוכר סירב ומסר לנו את השמלה כפי שהיא תוך מטח של קללות והשפלות בחנות לנגד עשרות קונים, כרגע אני מעוניין לתבוע בתביעות קטנות , מהן עילות התביעה האפשריות, חשוב לציין שיש הקלטות של הכול וצילומים של השמלה לאורך כול אותו החודש. תודה.

שלום,
בתור תובע בתביעות קטנות אינך צריך לציין את עילות התביעה, אלא רק לספר את סיפור המקרה בצורה מפורטת.
השופט הוא זה שאמור לדעת מהם עילות התביעה בהתאם לסיפור המקרה.

עו"ד, אני מעוניין לשלוח מכתב התראה לפני תביעה לבעל החנות, האם נהוג לעשות כך לאחר שעבר חודש מאז מסירת השמלה?

שלום,
כן בהחלט. אתה רשאי לשלוח מכתב התראה.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.