סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על צרכנות ותביעות קטנות(2,316)

שאל בפורום צרכנות ותביעות קטנות

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום צרכנות ותביעות קטנות

איזור: חיפה
פקס: 098800022
טלפון: הצג טלפון

"משרדי מעניק שירותים משפטיים נוספים בכל הקשור לתביעות קטנות, ועריכת כתבי תביעה והגנה והכנה לפני דיון בבית המשפט..."

24/08/2016 14:07 רוסטם פיספוס טיסה בגלל תקלה ברכבת
ביום שני ב22 באוגוסט הייתי אמור לטוס לחו"ל. זמן המראת טיסה – 13.45. אני עליתי לרכבת מחיפה שהייתה אמורה להגיע לנתב"ג בשעה 11.49. באותו יום קתה תקלה: קבל חשמל נפל על המסילה ותנועה נעצרה. הרכבת שבה נסעתי נעצרה בנתניה וכל כמה דקות נאמר ברמקול: «הרכבת נעצרה לכמה דקות". בסופו של דבר הרכבת יצאה בחזרה לחיפה ונתנו רכבת חלופית אשר הגיעה לנתב"ג רק בשעה 13.15. כמובן שפיספסתי את הטיסה. בזמן המתנה בנתניה לא הוסברו איך להגיע בעזרת תחבורה אחרת ( אוטובוסים של אגד ) לנתב"ג וגם הנוסעים הוחזקו ב אי-ודעות לגבי המשך הנסיעה.
באותו יום סוכנת נסעיות שלי סידרה לי בתשלום נוסף של 270$ נסיעה לאותו יעד, אבל בתאריכם שונים.
השאלות: מה עושים? האם אוכל לקבל פיצוי מרכבת ישראל על הפרש במחירי כרטיס? איזה סכום כדי לבקש כפיצוי בגין עוגמת נפש? האם כדי בהתחלה לפנות למחלקת פניות של רכבת ישראל?

שלום,
עניתי על שאלתך במקום אחר.

עורכי דין מובילים בפורום צרכנות ותביעות קטנות

דרור הראל
עו"ד דרור הראל

מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.