סגור

מצא עורך דין :

קטגוריה
תחום עיסוק
בחר איזור
בחר עיר

שאלו עו"ד על פלילי(1,165)

שאל בפורום פלילי

מענה משפטי מקצועי ומהיר, קבלו תשובות בדוא”ל ללא עיכוב

גולש/ת יקר/ה,
פורום זה אינו מנוהל על ידי עורך דין – ולכן המענה יכול להתעכב מעט.


הנהלת האתר עושה את המירב לאתר עורך דין בתחום שישיב על שאלתך בהקדם.
עמכם הסליחה. מוזמנים לבדוק שנית בימים הקרובים

אם הינך עורך דין בתחום ומעוניין בניהול הפורום – פנה עוד עכשיו בטלפון 03-6006646
או באמצעות טופס יצירת קשר ונשמח לעמוד לשירותך בהקדם

מנהל פורום פלילי

איזור: תל אביב
פקס: 039643614
טלפון: הצג טלפון

"את המשרד הקמתי במטרה לסייע לאזרח הקטן מול רשויות החוק בהליכים פליליים"

01/04/2014 15:42 אנוניני פלילי
שלום רב בכיתת לימוד במכללה פתחו קבוצה בווטאצפ הקבוצה נועדה לתרגול שאלות ולמידי,בקבוצה התחילו להפיץ דברים לכ קשורים והחלטתי לצאת מהקבוצה,אחרי כמה זמן בעל הקבוצה ניסה כל הזמן להחזיר אותי לקבוצה בניגוד לרצוני,מישהי שגם לומדת איתי באותה כיתה היתה חבאה בפייסבוק שלי,יום אחד על דעת עצמה היא החליטה שהיא מעלה את התמונות שלי בקבוצה בלי לשאול אותי 'השתמשו בתמונות שלי ללעג,באותו יום כששעממתי את זה התעצבנתי והתקשרתי אליה לשאול למה היא עשתה את זה אחרי כמה פעמים שהתקשרתי היא ענתה מרוב לחץ ועצבים צעקתי אליה ושאלתי שוב למה היא החליטה לעשות את זה בתגןבה היא ציינה "בא לי "התחלתי לכתוב לה דברים שהיא לא עשתה נכון וכשאדם לחוץ אז גם קיללתי אותה שוב לא מעשי קיצון ואמרצי לה שאבוי אם אראה שוב תמונות שלי מופצות ושתתעסק בחיים הפרטיים שלה,היא גם בתגובה התחילה לקלל אותי ,אני הלכתי להגיש תלונה במשטרה על זה שהעלו תמונןת שלי היא זומנה לחקירה ומסתבר שהיא הגישה עליי תלונה על איומים והטרדה,שבשבכלל לא איימתי אליה הכול בגדר הודעות ולא הטרדתי אותה פשוט רציתי לדעת למה היא עשתב את זה אז התקשרתי עד שהיא ענתה,באתי לחקירה וטענו שנפתח נגדי תיק נגד איומים והטרדה עכשיו זה תיק פלילי,לקחו ממני טביעות אצבע וצילמו אותי ,אני ברוב היסטריה ופאניקה ביקשתי לסגור את התיק אמרו שיבדקו את זה ,השאלה שלי על זה שלקחו ממני טביעות אצבע וצילמו אותי זה תיק שישאר פלילי לתמיד בגלל הטביעות אצבע והצילומים?

אני מניח כי למשטרה יש את הודעות האסמס שם כביכול "איימת" ואם לא תדאג שזה יגיע אליהם על מנת שיבינו שלא מדובר פה באיום כי אם בקללות לכל היותר ובעמידה על כך שלא יפגעו בפרטיותך. לקיחת טביעות אצבע זה חלק מפרוצדורה והיה והתיק ייסגר ניתן יהיה לבקש להסיר אותם מהמאגר.
אם אתה זקוק לייעוץ נוסף או הכוונה אתה מוזמן ליצור עמי קשר

עו"ד ערן צלניקר

עורכי דין מובילים בפורום פלילי

עו"ד יאיר מושיוב

"בכל תיק שבטיפולי בתחום המשפט הפלילי והתעבורה, אני עושה כל שביכולתי לייצג את לקוחותיי נאמנה. אני רואה בייצוג, עוד בשלב המקדמי בתיק, כגון בחקירה משטרתית, חשיבות רבה העשויה לצמצם נזקים"

גב' פנינה אריאלי

"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."

עו"ד עמית בר-טוב

"ניסיון כביר בייצוג מול מוסדות רשת המיסים והחקירה, בכל הערכאות השיפוטיות, בין השאר בעבירות צווארון לבן, מס וכלכליות ..."

עו"ד ערן בן עמי

"תחום דיני התעבורה בדמי ובנפשי. אני משתדל להעניק טיפול אישי, מעמיק ומקצועי לכל לקוח ולקוח. הדבר ניכר בפריצות הדרך להן גרמתי בסוגיות מרכזיות בתחום ..."

פסקי דין אחרונים בנושא פורום פלילי

החזקת סם שלא לצריכה עצמית

בחור צעיר הוחזק במעצר והואשם בייבוא סם מסוכן מהודו ובהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. עיינו בתיק לדוגמה שנוהל עלי ידי עוה"ד, מנהל פורום משפט פלילי באתר.