דורון שלום,
אכן חוק האזנות סתר קובע שאדם רשאי להקליט רק שיחה שהוא צד לה באופן אישי.
אין בשאלתך מספיק מידע בכדי לחוות דעה. יש לקבל הבהרות נוספות בכדי להבין את המצב המשפטי שאתה נמצא בו. ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד שיוכל לשמוע ממך את כל הפרטים ולחוות דעה בהתאם.
בברכה,
עו"ד דרור הראל
הכוונה שאני קיבלתי את ההקלטות מאדם אחר לא האזנת סתר, אלא אותו אדם שלח לי את ההקלטות האם מותר להשמיע אותם בדיון שאותו אדם ששלח אותם נשאר חסוי ולא בא לדיון?
לא ניתן לייעץ בעניין זה בפורום בגלל שיש הרבה שאלות שצריך לשאול אותך.
בין היתר, כיצד תוכל להוכיח שלא אתה הקלטת שיחות אלו בעצמך... כי הרי אותו אדם שהעביר לך את ההקלטות לא נמצא בדיון להעיד בעצמו..
ועל כן ניתן לחשוב בך ולהפוך את הראיה ללא קבילה.
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
