למעשה, החוב מול בעלך לא אבד. יהיה עליך להגיש נגדו תביעה (דבר סיכויה הינו נושא אחר, שכן אינו בארץ) ולפעול לגביית החיובים. אם כי סביר שבמידה ותתנהל תביעה, תעלנה טענות כי מדובר בחוב שהינו גם שלך, כאשתו אותם ימים וכי ההלוואות נלקחו על דעתך והסכמתך. יש כמובן לראות את כל המסמכים הרלבנטיים כדי לקבוע מסמרות בענין.
באשר לקרן הפיצויים - יש לבחון האם יש לו נושים. במידה ואת מתכוונת להגיש תביעה ויש קרן כזאת - נכון יהיה להגיש קודם דרישה לעיקול.
בברכה,
עו"ד רפאל אלמוג
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
