עורך הדין לא יכול היה לטפל בתיק מלכתחילה היות והנושא אינו בסמכותו ?
קשה לי להתייחס לנושא מאחר ואת לא מפרטת את הסוגיה. איזה תיק זה ומדוע אסור לו לטפל ?
ברמת העקרון אם היה ידוע לעו"ד ו/או היה עליו לדעת שאינו רשאי לטפל בתיק מסוג מסוים, ברי כי אסור לו לקחת לטיפולו את התיק.
האם פנית לעורך הדין ? מה היתה עמדתו ?
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
