שלום רב,
אין חובה בדין לגבות שכ"ט.
יש רק חובה בדין לגביית שכ"ט מירבי בתחומי משפט מסויימים.
גם אם היה לך אח או אחות עו"ד, סביר שהיית משתמש בשירותים שלהם.
ככל שאת זקוק לייעוץ ו/או ייצוג משפטי ב ת ש ל ו ם, אתה מוזמן לפנות אליי ישירות לנייד:
054-7649435
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד.
בהצלחה!
עו"ד איתן אמירי,
דיני משפחה וירושה
משה פרץ ושות', משרד עו"ד
"לוחמת על זכויות לקוחותיי ללא פשרות, כאשר לנגד עיני כל העת טובתם האישית בלבד..."
"נשמח לספק לכם שירותי ייצוג מקצועיים ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר תוך דגש על שירות מסור ומקצועי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"משרד בוטיק חדשני ומקצועי המקפיד על שירות אישי והדוק. התמחות בדיני אינטרנט, טכנולוגיה, היי-טק, מחשבים וקניין רוחני מגוון... "
