לא ברור מתוקף מה גבתה הקופה את הסכום, אך אני מניח שמדובר בקנס ? או אולי עמלה שהיא נדרשה לשלם ? תריך לברר יותר לעומק את הסיבה.
אני מניח שזה גם מופיע בהסכם מולה.
בדקי, עדכני ואוכל להתייחס בצורה מלאה.
בברכה,
רפאל אלמוג, עו"ד
"על מנת לספק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר, מקפיד על לימוד מקיף ורחב אודות עסקיהם"
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
