יובי שלום,
חסרים לי נתונים:
1. מה הייתה עלות חבילת הנופש הכוללת?
2. האם ההזמנה בוצעה מול סוכן נסיעות או גורם מתווך אחר או ישירות מול אתר של בית המלון?
3. האם פניתם לבעל המלון להחלפת חדר, או ש-"עצמתם עיניכם" וקבלתם את "הגזרה" תוך שאתם ממשיכים לשהות במלון?
4. האם יש בידיכם ראיות - צילומים של החדר? רמת השירות לפי מה שהובטחה באתר ההזמנות?
בכל אופן, ככל שפניתם לגורמים הרלוונטיים מבעוד מועד לביטול/שדרוג/קבלת פיצוי וכו'...ונעניתם בשלילה, יש בידכם האפשרות לשלוח מכתב התראה ע"י עו"ד.
אפשר לדלג על שלב זה ולהגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
לרוב, ניסוח נכון של התביעה, כולל עגמת נפש, יזכה אתכם בפיצוי כספי.
אפשר להיעזר גם בעניין זה עם עו"ד.
בהצלחה!
יובהר ויודגש כי, אנו עושים כל שביכולתנו לענות תשובות על שאלות הגולשים בצורה מקצועית, אך לרוב, המדובר בתשובות כלליות בלבד. לפיכך, המידע הניתן אינו מהווה יעוץ משפטי אינו מהווה תחליף להתייעצות פרטנית עם עורך דין העוסק בתחום. המסתמך/ת על המידע שבפורום עושה זאת על אחריותו/ה בלבד. בכל מקרה יש להיוועץ עם עורך דין לפני נקיטת כל הליך ולא להסתמך על מקורות מידע כלליים.
לייעוץ משפטי פרטני ומסודר בהתאם למקרה הספציפי ניתן לפנות אלינו ולתאם פגישת ייעוץ בטלפון 03-6126633 או להשאיר פרטים דרך לשונית "קבל ייעוץ אישי" ונעשה מאמץ לשוב אליך בהקדם.
"אמינות ומהימנות, יושרה, מקצועיות ומאבק בשיתוף פעולה מלא ושקוף עם לקוחותינו, הינם כללי ברזל של משרדנו..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
מתמחה במשפט אזרחי ומסחרי, חוזים, תביעות כספיות, עסקים וחברות, ייעוץ משפטי ליזמים וסטארטאפים, דיני אינטרנט, צוואות וירושות.
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"בכל יום ביומו, אני נלחם את מלחמתו של האזרח הפשוט כנגד תאגידי הביטוח והגופים הרפואיים הגדולים. המפתח להצלחה שלי - מאבק עיקש ללא פשרות, יושרה והגינות..."
