שלום רב,
בתאריך שנקבע לדיון כל בעלי הדי צריכים להתייצב
אלא אם כן יש הוראה מפורשת
לבקשתך, ראה תקנה 445(ג) לתקסד"א:
(ג) שופט בדיון מקדמי רשאי להורות שבעלי הדין ובאי כוחם יתייצבו בעצמם לדיון המקדמי, והוראות תקנה 147 יחולו בשינויים המחוייבים; לא התייצב בעל דין או בא כוחו כאמור, רשאי השופט, בנוסף לכל צו אחר שהוא מוסמך לתתו לפי תקנות אלה, להורות בדבר תשלום הוצאות.
בפרקטיקה הנהוגה בבימ"ש, שופט בדיון, כל שכן, אם המדובר בדיון מקדמי, בד"כ קובע כי בעל הדין חייב להתייצב ולא רק ב"כ, ככל שהוא מיוצג.
בכל המקרה, עבר המון זמן מאז שנשאלה השאלה, אז אני בטוח שהפונה כבר הסתדר.
"גרפולוגית משפטית מוסמכת מטעם האגודה הישראלית לגרפולוגיה המשמשת כעדה מטעם בית המשפט..."
"משרדנו שם לו למטרה להעניק לכל אחד מלקוחותיו שירות נאות, יחס אישי, ואת מלוא תשומת הלב הראויה..."
"עריכת פטנט בצורה מקצועית, דורשת הבנה טכנית מקצועית ומעמיקה, לא פחות מחשיבה עסקית..."
"המכנה המשותף של לקוחותינו הוא פעילות מסחרית, עסקית ו/או משפטית בתחום הקניין הרוחני או סחר בינלאומי..."
"משרדי מעניק ייעוץ וייצוג בנושאים שונים בקניין רוחני, מול גופים ורשויות שונות, בארץ ובחו"ל, תוך הקפדה על ידע ומקצועיות ..."
